Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, hezky jsi to napsala. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc hezky článek.R^

1 0
možnosti
Foto

mám to úplně stejně-události které jsem považovala za ztrátu mě nakonec vlastně obohatilyR^

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí. Je to tak, protože jeden nikdy neví ....:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivo, asi to tak zrovna mělo být. Jsem ráda, že patřím k lidem, kteří se s Tebou osobně poznali a vážím si Tvé přízně. Moc pěkně napsáno;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Jitko, i já jsem ráda. Už se těším :-)

1 0
možnosti
Foto

Často podobně přemítám a čím díl víc docházím k závěru, že člověk má vzít, co mu život dá a nelitovat ničeho...Všechno je pro něco :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak, Ivi, co má být, bude :-)

0 0
možnosti
Foto

J32a23n60a 96M33a31j27o98v85á

20. 5. 2017 19:06

Vída, Ivo...

a mně je tedy potěšením, že se známe :-)).

Mimochodem, období "kdyby" teď doma taky po jakýchsi zásadnějších změnách máme.

1 0
možnosti
Foto

Jani i mně. A vidíš, kdyby ... z neznaly bychom se :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Říká se, že nezáleží na tom, kolik má doma člověk úložných prostor, protože postupně je tak jako tak celé zaplní. S časem je to u aktivního člověka podobné, jakmile mu odpadnou nějaké povinnosti, získaný čas brzy zaplní nějakými jinými.

Hezký článek, Ivko:-)

2 0
možnosti
Foto

Velmi rychle se zaplnil, Honzo. Akorát člověk musí chtít a být ochoten přijmout nové. Díky. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^R^R^Co by kdyby, to znám... Kolikrát jsem si to za posledních čtyři a půl roku říkala.;-)

A nestíhání... Dobře si pamatuju, jak jsem jednou, mohlo mi být tak 16-17, jela ze školy domů. Vzteklá, že mi ujel autobus a musela jsem počkat půl hodiny na další. Nějaké dvě mladé ženy se tam bavily o tom, že fakt nechápou, co dělaly, když se takhle brzy vracely každý den.8-o;-D Pochopila jsem, až když jsem sama začala chodit do práce.:-)

1 0
možnosti
Foto

Třeba by si chodily zaběhat ? Ale to vlastně ještě běhání nebylo tak polulární ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/