Diskuse

Vůně benzínu a vysoký lesk

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To potěšilo moje oko.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tohle bych od ženy nečekal, které voní benzin. Děkuji!!R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ten benzín tam moc cítit nebyl :-), ale jako každé ženské se mi líbí to, co je blyštivé, lahodící oku a načančané. A toho tam bylo dost. Já děkuji.:-)

0 0
možnosti

Tedy ty sanky bych rad vyzkousel! .-)

1 0
možnosti
Foto

Ty byly jako pro Jamese Bonda :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to je paráda! Díky!:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Krása, až oči přecházejí, Ivko:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, bylo z čeho vybírat. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, popřemýšlím, zda-li nezměním název zítrejšího článku.;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Krásně to na mě dýchlo, paráda!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkný a zajímavý fotoblog.

Při prvním rychlém prohlížení jsem se divil, proč jedna česká vlajka na té jedné Tatře je obráceně. Až při druhém prohlížení mi došlo, že je to odraz. Zajímavé je, že ten odraz má díky barvě auta sytější barvy než ta vlajka sama.

2 0
možnosti
Foto

Díky. Taky jsem na to hleděla, že vlaječka je nějak barevně opačně.:-)

0 0
možnosti
Foto

chválím a ještě jednou chválím:-)

5 0
možnosti
Foto

Však jsem si dala na té motorce záležet :-) Díky.

2 0
možnosti