Diskuse

Punťa cestovatel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivuš (tak říkám i své dceři), gratuluji k DVĚSTĚPADESÁTCE (ne motorce)!!Fotky jako výborné víno. Přeji, aby všechny hodiny v domácnosti vesele poskočily do lepších časů!R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Horste díky, možná ani dvoukolová dvestěpadesátka by nebyla marná :-) Hodinám jsem trochu pomohla, tak snad bude vše OK. Vzhůru ke světlým zítřkům, když už bude déle světlo. :-)

0 0
možnosti
Foto

Puntovi moc preji, aby se na něj sluníčko usmívali napořád. Julinka me tedy dostala. Díky za milý příběh.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo díky, Julinka překvapila i mě. Jednak tím, že jsem si poprvé hladila prase, protože ty co jsem znala byly jen v chlívku, druhak touhou připravit mě o palec místo kokina :-) Zlaté cvaknutí psími zuby po piškotu :-)

1 0
možnosti

Koukam, ze si Julie kvuli Puntovi obula krasne lodicky! .-)

1 0
možnosti
Foto

Vyčištěné, naleštěné :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, někdo napíše článků 250, jiný třeba deset tisíc. Jenomže Ty píšeš články, které mají smysl a o tom to je:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, dík. Ale taky jsem té omáčky zpočátku natláskala :-)

1 0
možnosti
Foto

Blecháč tam bude jistě blažený :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Sice asi přijde o svoji chloubu, ale bude obletován :-)

0 0
možnosti
Foto

Správná velitelka.:-) A Punťa se jistě bude mít dobře.R^

1 0
možnosti
Foto

Bude, úplně prý ožil. :-)

1 0
možnosti
Foto

nejlíp se má prase:-)

1 0
možnosti
Foto

Krasna Julinka!!! Ja budu mit doma asi taky za chvilku utulek. Muj pes, byvaly tulak, ktery me adoptoval, si ted privedl domu toulavou kamaradku. A nemam to srdce ji dat do utulku ;-(

2 0
možnosti
Foto

To je správné, potřebuje kámošku :-)

0 0
možnosti
Foto

Punťa se má! R^;-)Ten rezavej je celej Rexík!

1 0
možnosti