Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné čuňky pesánků..., ať brzy mají vlastní domovy a hodné páníčky:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, věřím, že se štěstí usměje na všechny. V

1 0
možnosti
Foto

Ivko, nedá se odolat. Ten výraz jejich čuniček a očisek vypovídá za vše a ani nemusí mluvit! R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Kouzelné fotky, díky za pohádku na dobrou noc :-))).

Jen mi ty "čuňky", Ivi, připomněli nejdřív mámu (a její umyj si tu čuňu :-)) a následně tetičku, která pro označení krásy používala polské "je fajna v pysku". No, zlatý čuňky :-))

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jani.

No však víš, jak je to u nás na Moravě s čuňama a pyskama;-D

1 0
možnosti
PK

Zdarec, oni opravdu pěkně "čučí".:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, jsi mistryně v psí řeči:-) Díky za Tvou péčiV

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. Zas bych to nepřeceňovala. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné psí ksichtíky.:-)

1 0
možnosti
JR

J86a54r64a 38R86a24n71k

5. 3. 2017 20:29

Zajimave, ze ti s kratkyma nozickama zustavaji v utulcich dele, tady jdou na odbyt, kazdy rok priletne letadlo z Kalifornie a dotlaci okolo 300 malych psu, do tydne jsou adoptovani, ale utulky jsou take plne, chodim obcas na prochazku s nekolika z nich jako dobrovolnik, ale vzdy mne to bere, kdyz je vratim.

2 0
možnosti
Foto

No je to případ od případu, ale menší jsou skladnější i do bytu. Ale ti dva Punťa a Pepin jsou už devítiletí psi, co přišli spolu a těžko se hledá někdo, kdo by si vzal dva. Ale je možné samozřejmě i po jednom. Nejhůře umísťovatelní jsou většinou černí kříženci labradora, NO, a podobně.

0 0
možnosti

Takze ... zaviram oci a mam PŘÁNÍ.

5 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/