Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jo včelky to jsou...někdy i lítají:-)

1 0
možnosti
Foto

Prosím Vás, jak takhle můžete pracovat jako projektant stavař, já bych ty kočky nejdřív zavřel za dveře nebo vyhnal ven. Ale to Vy také, jen s nimi efektíte na blogu, že jó.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Ne, určitě bych je nevyhnala, byť mě někdy se.ou, když potřebuju přidat v práci a ony po půl dni prochrněném někde na gauči vylezou a chtějí - žádají moji přízeň a ulehnou na výkresy, na které potřebuji vidět.

Ale beru to tak, že mi naznačují, že si mám dát přestávku a využít jí k tomu, aby byly slavné ;-D

2 0
možnosti
JP

J36a71n 39P19a28l70l36a40s

12. 2. 2017 22:11

Dobrý večer, jsou úžasné a Vy jste skvělý personál!

1 0
možnosti
Foto

Též zdravím, po ránu. Děkuji, to víte , léta sloužící praxe ;-D

0 0
možnosti
Foto

Máš skvělou výpomoc. Na domácnost i práci.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Jo hlavně v práci mi pomáhají, když zalehnou výkres , se kterým zrovna pracuju ;-D

1 0
možnosti

To se da vylepsit uz jen psem.-)

1 0
možnosti
Foto

Musela bych si ho jít půjčit ;-D

0 0
možnosti
JS

Hlavně ať jsou zdravé, Ivi :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, bojujem. Kočina je po biopsii, čekáme na výsledek, ale věřím, že to bude OK.

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, na tobě je vidět ta nestrannost, nejen pejsci, ale i kočky :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, člověk by měl být tak trochu univerzál ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Jsou krásné a šikovné. Ty naše taky hrozně rády se vším pomáhají:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou Honzo. tak to máte taky štěstí, že o vás pečují :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/