Diskuse

Simulanti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J53a48n 59P96a84l18l85a47s

15. 1. 2017 22:58

Dobrý večer, když byla naše Michala poprvé na chalupě, vyskočila na rozpálenou plotnu, kterou z domova neznala. Byli tam s námi známí a Standa po pečlivém výzkumu prohlásil: „Ta kočka kulhá, jen když se na ni někdo kouká.“

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, asi věděla, proč to dělá ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-)Jo, jsou to pěkní vykukové. Vždy vymyslí něco nového, nic neopakují.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, mají pěkně za ušima, ti naši spolubydlící R^;-)

1 0
možnosti
Foto

To víš, že jo. Dokážou využít každé situace.:-)

1 0
možnosti
JR

J29a63r30a 71R22a20n26k

15. 1. 2017 6:13

Meli jsme simulanta foxteriera, s malilinkatym bolistkem na pacicce, nechal se nost do 3. poschodi jeste dlouho po "vyleceni".

Diky za kazdy blog, ktery zde Vy Cloveci piseteR^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Jaro. Pravdou je, že občas narazíme i v útulku na pesáka, který stojí se zvednutou packou a čeká, až ho "ošetříme". Aspoň vzít packu do ruky, promnout, pohýbat, poléčit a ještě lépe uzavřít kůru nějakým kokinem. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Teď už musí být malá v pořádku, Ivko. Je třeba, aby zapomněla na všechno to nepříjemné léčení a přestala se Tě bát:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, to není tak podstatné, hlavně , že si s Kočinou sedly, jak poklice na hrnec :-)

2 0
možnosti
Foto

Můj simulant dnes pozvracel předsíň a tvářil se děsně nešťastně. Když mu došlo, že hledám, jak se dostat na veterinu, když jsem požila a tedy nemůžu řídit, spokojeně se najedl a s blaženým výrazem zalehl.;-D

A kdybys viděla, co jsem za poslední rok "nasimulovala" já.;-)

2 0
možnosti
Foto

No to je problém. Taky jsem celé svátky a následné volno sušila hubu ;-D

2 0
možnosti
Foto

Já už takhle skoro rok "simuluju" intenzivní bolest kotníku (zejména při chození). Až teprve magnetická rezonance ukázala, že ho mám "mírně" opotřebený. Tak mi dali nějaký velký bílý pilule, že se to snad prý zahojí a nebo nezahojí.

Přeju hezký zbytek víkendu a hlavně bez zdravotních karambolů.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, taky už jsem trochu opotřebená ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/