Diskuse

Čáry

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivano, čáry mohou mít i jiný význam, ale linie také. Hlavně že se povedly obrázkyR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, linie mám spojené třeba s liniovými stavbami, díky své profesionální deformaci. Nebo s tím, že mám po vánocích větší špek a linie je v háji. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivi, tys vyfotila propíchnuté sluníčko!!! :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, sice jsem potom nic neviděla, ale byl to jasný zásah ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Linie - dobrý nápad a hezké fotky, Ivko:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. To je hezký výraz - linie, to si budu pamatovat. mě napadly prostě jen čáry :-)

1 0
možnosti
Foto

R^I na známých místech je pořád něco nového.;-)

1 0
možnosti
Foto

Na obloze i v životě, jich je čím dál víc;-) Zdravím R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, někdy o ně člověk i zakopne. Též zdravím:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné čáry máry. R^Přeji Vám, Ivo, šťastné vykročení do nového roku. Ať se Vám na Vašich cestách daří, ať už vedou přímočaře nebo oklikou.:-(:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, díky moc, ať se kroky v novém roce nešmodrchají a čar přes rozpočet je co nejméně. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/