Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivi, já také věřím, že všechno dobře dopadne. Kdybys věděla, co já někdy s nimi zažila... občas jsem měla pocit, že se na veterinu můžu přestěhovat. Ale fakt je, že většinou vše dobře dopadlo, proto věřím. Nevěřit je hřích... říkala teta v Dědictví a má pravdu. Myslím na vás.V

1 0
možnosti
Foto

Magdo díky. Kdybych nevěřila, tak si nemorduju záda na tvrdé lavici při trpělivém sedění s přepravkou na klíně s připojenou kapačkou. Doma pak vystartovala stylem - nesahej na mě, já sama. Takže sama ať jí, chce jíst. Jen musí zase přijít na to, jak. Bojuje. Počet nových škrábanců tomu odpovídá. V

0 0
možnosti
Foto

všechno dobře dopadne :-)

1 0
možnosti

J39a38n 38Š22u67r24c

27. 12. 2016 13:47

Krásný článek a nádherné fotky. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, kočky jsou fotogenické :-)

0 0
možnosti
Foto

J72a53n35a 75M98a12j26o23v13á

27. 12. 2016 8:52

Moc vám všem držím palce, ať vaše malá i vy všechno zvládněte. Naše první kočička vypadala podobně jako to vaše mrňe.

fandím moc.

1 0
možnosti
Foto

Jani, díky. Bojuje, hlavně proti mě, mám čerstvé škrábace z odchytu pro transport na veterinu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivano držím palce! Držte se!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

J29a91n 36P36r50a81ž89á66k

26. 12. 2016 20:59

R^Moc držím palce, Ivko. Vždyť přece ve dvou se to lépe táhne. Vlastně v tomhle případě ve třechV:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, už jsem tak níže oslovila Soňu ;-D, právě proto, aby se chlupaticím lépe táhlo proti mě :-)

1 0
možnosti
Foto

R^VAle ta není černá.;-)

Tak ať je jí brzy dobře, máš s každou číčou něco.;-(

1 0
možnosti
Foto

No, není černá, černé mi rozebrali ;-D No nějak se mi letos s kočkami nedaří. Ale zas vím, že než je nechat na ulici, napospas drsné realitě, budeme bojovat.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Ivo, ty jsi velká bojovnice proti utrpení všech živých tvorečků i velkých tvorů. Držím moc palce. Máš můj obdiv a současně velké pochopení.;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, však víš o čem to je. V

0 0
možnosti

Paní autorko jsem z Beskyd a vím vemni dobře, že kočky a psi patří ne dvorek! Samozřejmě do činžáků jsou zcela nadbyteční!!

0 6
možnosti
Foto

R^Promiňte, ale váš příspěvek je jaksi mimo.

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/