Diskuse

Doma je doma

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ivo, díky za procházku, bála bych se takhle brzy ráno. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ivko, krásně jsem se po ránu prošla trošku mně známými místy. Je to pohodový a uklidňující blog, moc zdravímR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš, díky moc. Však na svátky v klídku a pohodě :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky z pěkného místa.

Krásné vánoce přeji.

R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, i Vám klidné a pohodové :-)

1 0
možnosti
Foto

J51a14n21a 68M83a61j15o15v56á

25. 12. 2016 1:38

Ivi, neuložil se můj ranní vzkaz, tak si dovolím teď...děkuji za docela romantickou procházku. A máš můj obdiv, že jsi jí v tak časnou hodnu schopna a schopna fotit, ostřit a myslet. (V takovém čase reaguji jen na světlo :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, na světlo reaguji i já za tmy, do temných koutů bych nešla ;-D

Pěkné svátky přeju. :-)

0 0
možnosti

Jednou jsem jel přes Příbor s vnuky. Musel jsem jim zastavit u toho letadla a zíral jsem, že na podstavci jsou psána jména letců, kteří na těch MIGech (či MIZÍCH?) havarovali a zaplatili to životem. Myslím, že jich bylo kolem 40, jenom z letiště v Mošnově. Proč jsem na to zíral? Protože za minulého režimu se psalo i německých pilotech, kteří zahynuli na Spitfirech, ale o našich ani slovo.

2 0
možnosti
Foto

Ano, je to takové pietní místo. Bývalí letci a technický personál, a jsou to i dámy, mají mošnovskou letku v krvi a srdci. Pravidelně se scházejí, a o svátečních dnech jdou uctít památku těch, co už zde nejsou.

Díky za návštěvu, pěkné sváteční dny.

0 0
možnosti
Foto

Moc pekny, skoro mystericky fotoblog. Ta kovova freudova pohovka je dobry for. :-)

1 0
možnosti
Foto

A vděčné místo pro fotografování :-) Díky za nahlédnutí.

0 0
možnosti
Foto

J24a10n 98P75r76a22ž20á70k

24. 12. 2016 20:42

Hezka ranni prochazka, Ivko:)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, víš, že jsem schopná si udělat i ranní procházku Praho, když musím svištět na vlak ;-D Díky.

1 0
možnosti
Foto

R^Ale tohle můžeš nafotit i večer, není nutné vstávat.;-);-D

Já, kdybych se rozhodla projít rodné město jen tak... Si to nějak neumím přestavit!:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, večer? To ne. To už se bojím, je noc ;-D Tedy pro mě. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Fotky opravdu pohádkové. Diky!

1 0
možnosti
Foto

Díky Marceli. Byť technicky to zas takový zázrak není :-)

0 0
možnosti
Foto

O37t53a91k17a42r 89S95e77k36l

24. 12. 2016 19:51

;-D To se prosím nebojíte , v noci v liduprázdných uličkách ??

1 0
možnosti

Příbor není pohraničí a lidi se dost znají. Občanů je tam necelých 9 tisíc.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS