Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děvuchy z Moravy jsou pěkné v každém věku! :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivo, když potkáš "muzeum" a pak se z toho vyklube mladá holka, tak mi občas také zatrne.8-o:-)

2 0
možnosti
Foto

A tvoje oko vycvičené přes optiku je nekompromisní v hodnocení, Soňo :-) To věřím.

0 0
možnosti
Foto

J11a52n22a 56M59a14j37o92v75á

17. 11. 2016 17:39

Ivi, nemohu přispět svou troškou, poslední sraz jsem propásla, ten ze základky. Ze střední asi ani nemáme. Své spolužáky ze základky zcela nekompromisně miluji všechny, ale jsou to hrozní barabové :-). A jak jsem z té Karviné vypadla, přijde mi to ještě drsnější....a ještě víc je miluji. Pleše-nepleše.

1 0
možnosti
Foto

Jani, my jsme se ze základní školy začali scházet až před 4 roky. Viděti některé poprvé po 35 letech byl trochu šok, protože opravdu nebyli k poznání, ale vyklubala se z toho velmi dobrá tlupa. Dohodli jsem se na opakováních, zabarabování. Byť já jsem to ranní ptáče a první odpadnu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivano pěkně. Jen nevím, má tam být slovo kondička? )))

0 0
možnosti
Foto

Marceli, horší zrak, lepší kondička. Někde se to musí vyrovnat. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivko, nedávno jsem byl na srazu po 30 letech. všeci jsme se poznali a tobě R^

1 0
možnosti
Foto

Tak až na ty jednu výjimku, taky to s identifikací ušlo, Pavle. Dík.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, já su souměrná, tudíž muzejní typ ze všech stran, ale moc mě potěší, že mě lidi ještě po těch letech poznávají;-D

1 0
možnosti
Foto

Jituš, souměrnost je nejlepší ;-D

1 0
možnosti
VF

Syn byl na setkání spolužáků čtyřicátníků. Seděli, povídali si, jak to na takovém srazu bývá. Otevřely se dveře, jeden opozdilec nahlédl do místnosti a hned zas odešel. Když se vrátil, byl silně rozpačitý. "Kluci, já jsem hledal spolužáky a tady jsem viděl partu nějakých dědků".

Muži nestárnou, ale léta jim nestojí.;-D

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, dámy to zakamuflují aspoň barvou, ale pánové to mají na první pohled jasné. Převládá šedivá, úbytek porostu...:-)

1 0
možnosti
TN

Na výšce jsme měli tělocvikářku, které se všeobecně říkalo stošestnáctka - zezadu vypadá na šestnáct, zepředu na sto.

1 0
možnosti
Foto

Tělocvikářky jsou zvláštní kategorie. Tam to jaksi vyplývá z povolání - ta vizáž, aspoň u většiny, co jsem poznala. bohužel nikdo nemládne. :-)

1 0
možnosti
Foto

Když jsem měli sraz ze základky po 10 letech, taky jsme se nemohli poznat.;-)8-o;-D Přitom z gymplu se normálně poznáváme...

V práci někdy tipujeme věk přicházejících. Dneska holka ročník 91, vypadala starší než já. Tak ti nevím...;-D

1 0
možnosti
Foto

Znám, já se na srazu 40 let po ZŠ optala vedle sedící dámy A ty jsi kdo? Ona s vážnou tváří odpověděla Tvoje třídní učitelka. Vypadala lip než některé spolužačky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/