Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Červenou v přírodě mám rád. Obzvlášť šípky mne očarovaly. Připomínají pusinky ... ale varují "Pozor na trny!" .-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, když by bylo na podzim stále takto bylo by to super.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

To by bylo, kdyby bylo, též zdravím :-) Dík za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

R^Tady začíná být dost opadáno... Jo, tak draci to jsou! Ten poslední mi na tom malém obrázku na FB připomněl něco jiného.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, minulou neděli jsem se při rychlém se vyvenčení za barvami připletka k nějakému hromadnému pouštění draků. :-) Tak tady již to dnes vypadá taky tristně, co se týče poměru listí na stromech a na zemi.

1 0
možnosti
Foto

R^Modrá je dobrá, to je klasika. A červená? Pokud nejde o rudou na vlajkách, tak je též dobrá:-)

0 0
možnosti
Foto

Červená na modrém podkladu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko co dodat, snad jen R^

0 0
možnosti
Foto

Krásný! Od draků až po šípky;-)

0 0
možnosti
Foto

A to mi záhadným způsobem zmizelo to ucho na závěr, se šlehačkou a červenou jahodou ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/