Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J74a47n 73A65n96d84r94l83e

29. 10. 2016 1:16

jako ridic z povolani Ti nevim, fakt musí byt uplne cerna? ;-)

pekne fotky i clanek, Ivanko R^R^

1 0
možnosti
Foto

Musí, Honzo. Máš předsudky ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty kočičky jsou prostě k sežrání (omlouvám se za ten vulgární výraz, nemyslím to doslovně)! Je fakt, že černé v sobě mají jakési tajemno - zřejmě proto ty pověry.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Sedí mi teď na opěradle židle za krkem, hřeje a hlasitě přede. Co je víc?:-) Tajemná je nejvíc v noci, když není vidět, z které strany zaútočí ze zálohy ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, černá, rezatá to je vlastně jedno. A já ti za ty mňoukandy dávám karmu a R^

1 0
možnosti
Foto

Všechny jsou tajemné krasavice, Pavle. Díky. :-)

0 0
možnosti

Kazdy by mel byt vlastnen cernou kockou .-)

1 0
možnosti
Foto

Damián byl také černá kočka. Díky za lásku, kterou jim dáváš.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, vaše láska je stejná :-)

0 0
možnosti
ŠM

doma mám 5 mouratejch,2 želviny,1 trikoloru...u fabriky krmím 2 černé,2 černobílé a 1 bíločerného. dík,že taky posluhujete....;-)

4 0
možnosti
Foto

Tolik štěstí najednou :-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

Všechny kočky jsou krásné. Tajemné. Mám čtyři. Černého kocourka jsem měla kdysi, teď mám dvě stříbrné, jednu mourovatou a jednoho zrzečka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/