Diskuse

Morávka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký...takový živý:-)

1 0
možnosti
DV

D97a14v77i38d 57V27l67k

23. 10. 2016 13:17

Já bych řekl ,kam se na ty naše Beskydy hrabou třeba Tatry. Mám to tam moc rád.

1 0
možnosti
Foto

Tož, ani Tatry nejsou marné, ale na kole bych je nedala :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to krása:-)R^P.S.: Alespoň jednoho vlka tam musíš mít, co!V

1 0
možnosti
Foto

Když není kočka, i vlk přijde vhod ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, když se druzí kochají se mnou :-) díky.

0 0
možnosti
Foto

Ivko, hezká vzpomínka nejen na panoramata;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, panoramata musí být :-)

1 0
možnosti
Foto

Docela potěšilo, ale něco Vám tam přece jenom chybí. Jestlipak uhádnete co?:-)

1 0
možnosti
Foto

Birell či pivo? To víte, že k tvarglím bylo, ale nějak mi nevešly do kompozice ;-D

1 0
možnosti
Foto

A příště, Kunčice pod Onřejníkem, Komorní Lhotku, Bílou, Rožnov pod Radhoštěm, prosím. Když mám být upřímný, tak společně s Prahou je to to jediné, na co vzpomínám se sentimentem.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé návrhy, děkuji. Některých jsem se již letmo dotkla. Vloni při lázních v Čeladné byly i Kunčice, v Rožnově pod Radhoštěm jsem nedávno relaxovala přes Pustevny a občas se tam stavím a o Bílé je možná zmínka v příbězích, když jsme nedávno hledali pejska Beníka na hranici se Slovenskem. Ale spíše ne, to bylo hlavně okolí Ostravice, Šance a pak dále na Bílý kříž. Tedy se příští rok polepším :-) A mám-li být upřímná já, pak z cyklistického hlediska mě ohromila Ostrava, tam se budu s chutí vracet. :-)

0 0
možnosti
Foto

J40a40n26a 14M29a80j74o80v51á

22. 10. 2016 21:39

a to mne tak hezky zastavilo po celodenním pečení krajek...díky R^

1 0
možnosti
Foto

Čímž jsi mě, Jani, vybudila, že asi půjdu upéci nějakou buchtu ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký výlet. A že máš všude tolik zvířat?:-)

1 0
možnosti
Foto

Já nevím, to tak samo. Tak kolem je plno různých farem a koně nějak přibývají. ;-D

1 0
možnosti
Foto

J82a23n 92P45r61a60ž12á92k

22. 10. 2016 20:26

R^Díky za krásné připomenutí léta, Ivko.:-)

2 0
možnosti
Foto

Taky mě to dnes trochu zahřálo, Honzo :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/