Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, když já mám pocit, že slušněj člověk nemá šanci

1 0
možnosti
Foto

Asi to nebude jen tvůj pocit, Pavle R^

0 0
možnosti
Foto

Tak teď to budeš muset vzít Ty.:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdež, je to jiný okres a kraj ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Tak já už tam byla, zvolila člověka, kterého si vážím a kterého hlavně znám....jinak bych tam raději nešla.. A zakončili jsme to se spoluobčany tak, jak se patří, v restauraci, ale decentně!.;-)

2 0
možnosti
Foto

To se musí, Jitko, na zdar věci. ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Je to dilema, Ivko a nikdo Ti neporadí. Teda poradit by chtěli mnozí, abys zpívala jejich písničku, a o takovou radu jim nikdo nestojí. Takže přeju šťastnou ruku (pokud jsi to nechala na zítřek), a hlavně podle zdravého selského rozumu:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, selský rozum především, proto i toto zamyšlení. Ale už jsem hodila ;-D

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá, už i ty o volbách? A já furt nevím, co tam zítra hodím, když už kvůli tomu jedu domů.;-D

1 0
možnosti
Foto

jen tápu, nic víc a trochu s humorem. Ale už jsem hodila ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/