Diskuse

Co je stáří?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, jsem rád za ty fotky.:-)

1 0
možnosti

Hezké fotky R^ Stáří na třetí fotce bych si ke svému nechala líbit :-)

1 0
možnosti
Foto

Stáří je bohužel něco, čeho se většina z nás dříve či později musí dožít. Záleží už na nás, ale i na našich zdravotních dispozicích, jak ho prožijeme.

Překrásné fotky! Mimochodem, ten termín "vyzobaná kukuřice" se mi dost líbí!

Díky za tenhle článek.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji , ano je to téměř pro každého, kdo se dožije.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, zdraví jeden z těch seniorů (77)!!R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky, jistě jeden z těch svěžích a akčních :-)

0 0
možnosti

Hezký článek ... Z mého soudku :

Když měl můj otec, (r.1921), 50 let, tak jsem ten věk považoval za jakýsi Archivní Vademecum, že asi snídal s Leninem, (cifra nepředstavitelná) ... Nesmírně jsem si pak cenil vzájemného dialogu ... Vrcholem mého blaha pak bylo, když jsem jej navštívil a šli jsme na pivo ! (Byl jsem uznán) !

Pojednou jsem zjistil, že rodič zaostal, pohledem zpět vidím, že je nějaký ohnutý a stojí ! Hrůza - Je mu asi špatně ! Vracím se a dodnes slyším - "Hle, synu, jaká to podivná rostlina a jaký ještě podivnější brouk, po této leze" ! :-) (Hrůza zbláznil se, už jsme mohli mít 2 piva s sobě) ...

Dnes, když jsem již starší, sedím na pořád stejné chalupě - Tak vidím věci, které jsem před 20 lety neviděl ! Zjistil jsem, že to Archivní Vademecum funguje ! Objevit ty skutečné hodnoty, brouky podivné, radost z maličkostí ... Ony, zde byly a jsou pořád... Mj., tak, jak mi napsal kolega z chalupy - "A až dokonám svou práci, sednu si na zápraží a kochám se tou boží krásou" ... Usoudil jsem, že i z bývalého třeštivého kamaráda - Se stal - Člověk ! Chce to čas ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak, do všeho musí člověk dorůst, dozrát. Můj otec byl taky ročník 1921, byla jsem pozdější dítě a věkový rozdíl byl obrovský. Dnes chápu, proč se mi v mládí zdálo že mí rodiče "nechápou".

Ano je to o tom vážit si maličkostí, obdivovat to, co člověk v určitém věku nevidí, či nestíhá vidět, protože chce a "musí" stíhat svět a jeho překotné tempo.

Díky za krásný příspěvek. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, jak Ty to děláš? R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ilonko, co? Že stihnu vždycky někde to pivo nebo birell? ;-D Těší me, že tě vidím i jinde , než na Hukvaldech. Ale taky ne ně dojde :-)

2 0
možnosti

Hezké.

Teď jste si to u mě vyžehlila za ty důchodkyně v článku "Paciente, braň se". ;-)

1 0
možnosti
Foto

Však jsem spěchala, abych to stihla k tomu svátku ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vis, Ivko,vek je relativni a clovek je tak stary, na kolik se citi. Jsou dvacetileti kmeti a mnohem, mnohem starsi mladici. A mimochodem, zrale zeny jsou ty nejkrasnejsi:-).

3 0
možnosti
Foto

Je tak, Honzo. Staří mladí a mladí staří. :-)

Tak teď sis u valné části dámské populace šplhnul ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/