Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J17a47n44a 89M60a86j49o20v32á

2. 10. 2016 17:06

Jen jsem to četla...a už jsem málem vylítla z kůže...Tobě samozřejměR^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jani, to je samozřejmě ta bublající žluč :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ To mě také vytáčí a člověk se musí ozvat, lidská drzost je někdy neuvěřitelná, zvláště od těch, kteří žehrají, jak jsou dnes mladší nevychovaní..... Jsem-li v právu, nedat se!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak Soňo, ozvat se. A dát si pozor, aby z protistrany nepřiletěla facka. Dneska jeden nikdy neví.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To znám, na obvodě jsou důchodci furt, drží si místa a v době "čekání" si dojdou v klidu na nákup, proberou zloděje lékárníky atd. Sestra mi už 100x říkala, ať je normálně předběhnu, ale mně je to fakt blbý.:-) Udělala jsem to jen jednou, na očkování, když byla zrovna epidemie a nechtěla jsem sedět mezi prskaly... Na poliklinice jdeš v bílém a vezmou tě hned, jen se tě cestou dvacet lidí zeptá, kde je jaké oddělení (což bezpečně víš, když pracuješ v přízemí;-D). A čekatelé řvou...

A stejně, sedí půl dne u MUDr. a pak řvou u nás, že čekají 5min ve frontě.8-o;-)

Btw. myslela jsem, že budeš psát o nesystému léčby, která ve finále vede k další kaskádě komplikací. (Že to stojí ve zdravotnictví vzácné peníze a poškozen může být nejen pacient, je v tomto kontextu detail.)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tak musíš chodit v bílém mundůru pořád ;-D

O nesystému léčby? Co to je? ;-D Víš, že já se do těžkých témat nepouštím, nebo jen zřídka. nemám k nim kompetence a znalosti. Analytiků je na blogu spousty. Já raději na lehčí notu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Karma! Ale je to o nesystemu. Internet uz ma kazdy i v mobilu. A obvodni lekar se to mozna taky nauci. 30 korun nic neresilo. Babky si potrebuji pokecat. ;-D Proc se nemuze clovek objednat a potom vsichni vedi kdy. A neni nutne dlouho vdechovat bacily. V ktere Beskydske cekarne to bylo? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

M43a12r48t24i18n 48R91a19m

1. 10. 2016 7:24

Ha ha ! Objednat se u nás k očnímu musíte půl roku předem. Dostal jsem vloni v listopadu termín na 28.duben, 9:40! Když jsem se v půl jedenácté ozval, kdy že přijdu na řadu, bylo mi řečeno, že čas objednání je orientační.... vzali mi v půl dvanácté!

2 0
možnosti
Foto

R^Ivko, asi je to všude stajé. Ty sis přilila oleje do ohně v čekárně, já se k Tobě přidám a udělám to tady, těch regulačních 30 korun nemělo být zrušeno;-)

2 0
možnosti

30 korun za každou započatou hodinu .-)

1 0
možnosti
Foto

Jako bych to nedávno nepsala z veterinární čekárny ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/