Diskuse

Pulčín

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ivo, to je krásná vzpomínka! Byla jsem tam, když mi bylo 18!!! Letos jsem to měla v plánu, tak aspoň prostřednictvím tvého blogu;-)Díky, je to kouzelné místo.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, speciálně pro tebe :-)

1 0
možnosti

Zdravím, docela dobře jsem se prošel, tedy fajn.:-)

1 0
možnosti
Foto

I já zdravím , fajná procházka to byla. Díky. :-)

0 0
možnosti
Foto

už jsem se lekl, že bude jenom voda:-)

1 0
možnosti
Foto

Hory krasne, fotky bezvadne. DikyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

I já děkuji za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Díky za výlet, závidím...:-)

2 0
možnosti
Foto

Co ty máš co, Klárko, závidět? S tvými velehorními zážitky. :-)

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, hezky jsi se toulala.R^

2 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, občas umím i pěšky :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nádhera, fotila bych do padnutí;-D

2 0
možnosti
Foto

Však bylo co, Soňo. Ty skály - paráda. Akorát nejhorší je s dvoměsíčním odstupem vzpomínat, co tím básník chtěl říci. ;-D Ty ale teď máš prioritně živé objekty k focení ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Bezva fotky, Ivko, díky za výlet:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. Stál za to. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/