Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach, ty psí oči. Krásné putování, dnes jsem jej moc potřebovala. Díky a zdravím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Též zdravím, Soňo. nemáš zač :-)

0 0
možnosti
Foto

trošku jsem to taky nějak tak projel...ale spíš kdysi:-)

1 0
možnosti
Foto

Každy by někdy měl zavítat na valachy ;-D

0 0
možnosti
Foto

Průtah městem vede kolem nádherných lázeňských vil. Jen se obávám, že klimatické lázně na jedné z hlavních výpadovek ze střední Moravy na Slovensko jaksi nejsou to pravé. Ale třeba se to změní. Jako kluk si pamatuji nádherné bazény u Bečvy a jak jsme tam jezdili stopem z Frenštátu, vlastně z Horeček. A stopovali jsme u Siberie. Znáte? Díky za krásnou vzpomínku a karma!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, že znám Siberku a Horečky :-) Nakonec při boční cestě z Pindule do Rožnova mělo vzniknout nové lázeńské centrum, posléze soukromé apartmány a dnes je z toho dům hrůzy, který už se začíná rozpadat.

Doprava je daň době, ale stačí sejít na nějakou boční cestu, projít sídlištěm a jste na úpatí hor. Nebo na druhou stranu na Hradisko, třeba, nebo směrem na Valašskou Bystřici a člověk je hned někde jinde. Bazény u Bečvy jsou stále, dnes už v nerezi a se spoustou atrakcí. Ale všechno mi do článku nevešlo. Děkuji za návštěvu a hodnocení :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vypadá to, že tam mají fakt pěkně. A lázně? Tak to beru!:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, Klárko, když si odmyslím šílený průtah městem, sídliště, fabriky ... tak to celkem jde ;-D

1 0
možnosti

Určitě moc hezký výlet ... a já nemůžu dostat z hlavy ty borůvkové knedníky .-)

3 0
možnosti
Foto

Já jsem na ty Pustevny plahočila jen kvůli nim ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivko, krásný relax z milých míst. Potěšila jsi oko, i duši. Paráda! I tu vůni frgálů jsem cítila! Díky R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Aby ne, když je tak vždy zasvěceně popisuješ ;-D Díky.

1 0
možnosti

moc prima upomínka míst, které trošilinku znám. Děkuji, Ivi R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Dášo, rádo se stalo :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, tenhle kraj mám moc rád, díky za krásnou procházku:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo díky, je tam toho na vidění spoustu, ale zase někdy příště :-)

1 0
možnosti

J57a23r76a 20R21a82n44k

10. 9. 2016 20:51

Nadhera a dik za komentovani Benikova "pohybu" - ten tribarevny kocik vypada, jako Prazakovic LindaV

1 0
možnosti
Foto

Taky mě to napadlo :-) Dík.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS