Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Inu, hlavně, že je lépe. :-)

0 0
možnosti
Foto

Obrovský dík, já se tady řežu... neotevřeme všichni společně veterinární kliniku s lůžkovým oddělením pro páníčky? Pěkný den!

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D opakoval bych slova Karla a Michala R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Pavle- viz níže ;-D

0 0
možnosti
Foto

Stejně jako Michal...napnutí, nervozita, obavy...a hlasitý výbuch :))

1 0
možnosti
Foto

Správný příběh má gradovat, ne? ;-D

1 0
možnosti

.-))) ... téměř celý blog jsem zamačkával slzu ... s "hovnem" jsem poprskal displej.

.

Nechť jste zdravé!

4 0
možnosti
Foto

Díky. Byla to spontánní reakce na náhlou šanci, že se předběhnu ;-D

0 0
možnosti
Foto

Šílená bezmoc, když dítě nebo zvíře onemocní...:-(:-(Podrb za mě blechatici pod bradičkouVR^

2 0
možnosti
Foto

Tak to my držíme palce dopředu i pozpátku. Ať je ta tvoje holka v pořádku a účet se otřese jen přijatelně.

2 0
možnosti
Foto

Krasna kocka. Ja v cekarne se psem nikdy necekam, ale z uctu se mi vzdycky protoci panenky. Pluto ma nevylecitelnou nemoc tak musim odkladat do kasicky.

2 0
možnosti
Foto

Díky, do kasičky musí odkládat asi každý majitel ( sloužící) zvířecího parťáka. :-)

0 0
možnosti

Přesně popsané. Hlavně ať se Kočeně už jen dobře daří. Máme tuláka kocoura divokého Matýska. Na baštu chodí (jen co vím) do dalších dvou domácností, ale pro meducínky chodí k nám. Lehne a nechá si naaplikovat cokoliv, ať jsou to kapičky proti klíštatům, odčervovací tabletky anebo antibiotika (od klíšťat se mu vrací borelióza, občas ochrne)

2 0
možnosti
Foto

Díky Dášo. No, je to asi všechno důsledek kotěcího života u popelnic. Kdoví, co tam vše pochytala. Ale jako správná bytová šlechtična se musí nepříjemným zákrokům své sloužící přiměřeně bránit. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/