Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, pěkně jsis to škobrtala.R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Diky za prochazku. Krasne zidle. Krasna priroda. A krasna ceska gastronomie! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak takové neobyčejné "obyčejnosti" mám nejraději.;-)

2 0
možnosti
Foto

Soňo Díky.Víš, jak je to. Jdeš, vidíš a nemůžeš si pomoct . A pak už ti to nevejde do článku ;-D

0 0
možnosti
Foto

krasny vylet a pekne fotky, R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, snažím se, byť nemám žádný super přístroj. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, ale pozor na nebezpečí i na bezpečné lesní cestě. Ten had rozhodně nebyl užovka ani zmije, ale možná velmi jedovatý cizokrajný had, který někomu unikl z chovu.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Tipovala jsem krajtu :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Máš odvahu. Já jsem měla v plánu brusle, ale vzpomněla jsem si na minulý týden, kdy jsem na mokrém bordelu málem upadla. Tak jsem si hodila nohy na stůl.;-D A ty žluté jeřabiny, já to prošvihla, tady už jsou skoro červené...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, to je před 14 dny. To byl víkend, jako na podzim. Hnusně a zima. Fakt je, že na rozhlednu jsem lezla jen za účelem pořízení videa. Tuto speciálně moc nemusím, nemám ráda, když chodím po děrovaných roštech. To už raději na Trúbu, tam není nic vidět. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, krásné a uklidňující:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo. Co už když chčije a chčije ;-D

1 0
možnosti
Foto

moc hezký, závěrečný luxusní:-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně taky jednou bez Birellu ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS