Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivko, krásný, úplně se tam vidím!R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Pořad jezdím kolem toho Rožnova a nic pořádného z něj, že? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, podle kola soudím, kyčelní klouby ještě fungují - štangle to dokazuje!!R^ Fotky povedené - také...

0 0
možnosti
Foto

Horste, někdy už musím kolo naklonit ;-D Dík.

0 0
možnosti
Foto

no vidíš jak ses hezky projela...jen tem Birel mi tam nesedí :-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych si i pivo dala, ale pořád mě straší to, že vjíždím do běžného silničního provozu. ;-D když já jsem takový rozpolcený ridič-cyklista ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, já nevím čím to je, ale nevytáhl jsem paty z domu a byl jsem tam taky. Takže děkuji;-D:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Proto to dělám, Pavle, že to odedřu za ostatní ;-D

0 0
možnosti

R^ Také to miluji. V autě tohle člověk nezažije. Kolikáté v pořadí je tohle kolo? Jak jste s ním spokojená? Vypadá pěkně a je komplet vybavené, z takového by měli policisté radost. Víte, kolik váží??

1 0
možnosti
Foto

Kolo "nového" typu je toto moje první a mám ho už 5.sezonu, udržované, servisované, jsem s ním spokojená. Byť moje srdcovka je stále funkční a na krátkých trasách ježděná favoritka ;-D

Mám dojem, že váží něco kolem 17 kilo jako holý skelet. Ten rám nebyl ještě úplně vylehčený. Ale když na to navěším vše, co považuju za nezbytné - tedy blatníky, nosič, batůžek, masivní zámek, stojánek, pití, svačinu, tak má asi 25 kilo ;-D Shimano acer, 3x8

Tak pravda, do horského terénu to úplně není. Měla bych prý mít jiný převod, a kotoučové brzdy a úplně očesané, co nejlehčí, ale po kdejakých kotárech nemám potřebu jezdit. Hubu si dokážu rozbít i jinak. ;-D

Jsem typ spíše silniční. Nejezdím kvůli výkonu, ale kvůli potěše oka, ducha i těla. ale zatím jsem se vždy vyhrabala, kam jsem si usmyslela.

0 0
možnosti

Ten preclík s pivem super.;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Jo, když já vždycky nejdřív ochutnám v návalu potřeby tekutin a pak si vzpomenu, že bych to měla zdokumentovat ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky sis užívala. A hlavně bacha na ty sjezdy, ať nepřijdeš k úrazu.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já fakt z toho kola radši slezu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi seděla na kole a užívala si, já si zase užívala v práci u počítače. Je moc dobře, že jsi pro nás nafotila tu krásu, alespoň večer se mohu kochat.;-):-)

3 0
možnosti
Foto

Kochej se,;-D Soňo, já se už taky kochám u obrazovky .

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké, Ivko.Nejvíc se mi líbí ten dravec na stožáru, ta fotka má fakt šmrnc:-)

1 0
možnosti

J70a98r69a 45R66a25n27k

15. 7. 2016 4:25

A ja se dostala diky fotografiim na krasny vyletR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS