Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Však nic neuteče, dík Jitko.:-)

0 0
možnosti

Krásná reportáž. Moc děkuji :)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, já to tam neznám, ale podle toho, co jsi zachytila, to eště de ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Fakt to celkem ide, Pavle ;-D

1 0
možnosti

to jste si ale udělala moc fajn výlet, Ivo! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ráda si dělám fajn výlety a ráda se o zážitky podělím. Díky, Mirko, za nahlédnutí :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Ivo, díky za podívanou do mého rodného kraje.;-) Ale nechápu, jak jsi mohla najet tolik kilometrů a fotit a fotit.;-D

1 0
možnosti
Foto

Prostě jsem sesedla z kola Soňo ;-D Ne něco je za jízdy, hlavně cyklošky, Ale kačeny, labutě, rybníky ... to je na stojáka, to bych tam taky mohla skončit ;-D

0 0
možnosti

Komunističtí plánovači dali Ostravě co zabrat. Ale město se z budovatelské bídy pomalu probouzí. Ostrava se asi za našich životů žádnou kráskou nestane, za poslední čtvrtstoletí ale nesmírně prokloukla.

1 0
možnosti
Foto

Bezesporu, velký kus cesty je vidět. Pamatuji si, když jsme jako děti s rodiči jezdívali do Ostravy - dým z dálky, nezaměnitelná "vůně-puch" . A dnes ? Po cestě jsem viděla jeden kouřící komín, ale to spíš byl jen odvod páry. Zeleň, pěkně upravené parky. I gheta, ale to už k velkým městům asi patří. Díky za nahlédnutí R^:-)

0 0
možnosti

Ještě jsem tam nikdy nebyla, takže díky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Řekla bych, že je tam dobrý běhací okruh, tak až budou nějaké haviřske běhy, víš, kde se přihlásit ;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky, příště to protáhněte od racčí kolonie přes koblovský most /ten s racky na lanech/ a hned zahněte doprava - je tam fungl nová cyklostezka, která končí v Antošovicích. Je perfektně upravená a vede jen lesem a mimo silnici.

1 0
možnosti
Foto

Díky za tip - dívala jsem se perspektivně do budoucna, všimla jsem si. Ale vzhledem k tomu, že jsem si to naplánovala tak, že z toho vylezla rovná stovka, bylo toho za ten den dost. Pro zadek ;-D Ještě ho nemám letos moc oseděný, nemám moc naježděno.

1 0
možnosti
Foto

Na kvalitní prohlédnutí by těch fotek stačila půlka, ale i tak karma R^

1 0
možnosti
Foto

Stačila, ale bylo toho tolik, že jsem byla ráda, že jsem to očesala i takto :-) Díky.

1 0
možnosti

Hezké fotky, hezké povídání. Děkuji. Také Havířov má co říci. Škoda, že nám tu někteří lidé ničí zdraví a nikoho to nezajímá z úředníků.

2 0
možnosti
Foto

Díky za nahlédnutí. Třeba i do Havířova se jednou dostanu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS