Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:) To číslo poslední mne zaujalo :)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, až budou dělat zelí a budou ho chtít udupat tak přijedu;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tak tomu říkám vítaná pomoc ;-D

0 0
možnosti

... a kdo u toho nedupe, není králík .-))

.

R^

1 0
možnosti
Foto

jel jsem ze Slovenska kolem, ale času bylo málo...říkal jsem si...snad to někdo nafotí :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ani jsem netušila, že pánové mají takovou specialitu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vidíš to. Prostě chlap se musí umět předvést :-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Ivo, to mně velmi potěšilo. Skanzeny máme rádi. Jeden máme téměř za rohem, tak snad jej také někdy uvidíš. A ten poslední obrázek mohl být vážně zajímavý .;-D

2 0
možnosti
Foto

Všichni stejní - kochat se lidskou neobratností ;-D Těším se na obrázky :-)

0 0
možnosti
Foto

A zrovna ten poslední snímek, by mě zajímal!;-DPěknýR^

2 0
možnosti
Foto

R^Rožnovský skanzen opravdu mohu, několikrát jsme ho navštívli. Ale s tím tancem je to horší, asi bych vypadal jako ten fešák na úplně prvním obrázku:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, prý se to dá v prezentovatelné formě naučit za týden :-) Pravda, asi bez výskoků a přeskoků s valaškou :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/