Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J12a26r73a 76R66a27n48k

3. 7. 2016 5:58

Ivanko, dnes jste vzala ode vseho trochu a jak jsem na ty ctyrnohe a vzdy"slinim"....dnes ty strechy - fantasticky, uz dlouho jsem takove krasne "vykyre/vikyre", ci jak se to rika, nevidela - hlavne ty tasky, tady je to vse tak trochu "horkou jehlou" pro jednu az dve generace:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jaro díky. Ano vikýřová okna - volská oka - se musejí umět a nelze je vytvořit v každé krytině. Nejkrásnější jsou, pochopitelně na dřevěné šindelové střeše. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/