Diskuse

Krvavá rána

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kočičí tráva ... to se kouří? .-))

R^

1 0
možnosti
Foto

;-D zkusíme to. Skončila nakonec na balkoně, už je usušená ;-D

0 0
možnosti
Foto

J80a68n70a 65M63a53j49o43v20á

26. 6. 2016 15:50

Ježíšci byli taky v pubertě škrabky, ale už je to přešlo a důstojně řídí náš dům. Tak to určitě přejde i Kočinu. Držím palce, ať to ve zdraví obě zvládnete.R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, děkuji. Pevně věřím, že fáze přerodu od torpéda po důstojnou dámu nebude trvat deset let ;-D

0 0
možnosti
Foto

No, aby se mně kočka takhle procházela po projekčních výkresech a dávala mi takto najevo, co si myslí o mé práci, a navíc se mi houpala na kabelech od počítače, tak to by byla za trest furt za dveřmi. V mé pracovně by si neškrtla. A žádné mlsání za peníze, jdi si lovit myši!

0 0
možnosti
Foto

Při takové smečce ? O tom nepochybuji :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivko, zároveň s karmou přeji celé rodině hezkou neděli pospolu!!R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, nápodobně, vyřídím to i pesákům v útulku, kam za chvíli odcházím, protože to je moje širší rodina ;-D

1 0
možnosti
Foto

já mám teror v kuchyni , jak mile se do kuchyně hnu tak jsem peskován , že mám připravit dobrotu jen pro Marušku a lednička? to je spouštěč neuvěřitelného hlasitého kočičího hladu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano a ještě pro sichr se na dvířka lednice zavěsí, abych je náhodou příliš brzy nezavřela ;-D dík za nahlédnutí.

0 0
možnosti
Foto

Tak už aspoň vidím, kdo u tebe vládne!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Vždycky to tak bylo, Jitko, pouze s roční pauzou po Kočichovi. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nojo, neuděláš nic, hlavně, že už je líp.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dle dnešních nových ranních škrábanců, zcela určitě ;-D

1 0
možnosti

Ivo, zdravím aR^ Vidím, že ta kočička má také lysinky nad očima... Jedna z mých to má a všichni na ni podezíravě koukají- jako že má plíseň nebo kdovíco... tak jsem ji naočkovala proti plísni, ale je plešatá pořád... Mějte se všichni krásně!:-)

1 0
možnosti
Foto

Magdo, též zdravím. Kočich měl lysinky celý život, proto jsem si vzala Kočinu, protože mi ji tím připomínala:-) myslím, že to nebude nic závažného. I vaší smečce pozdravení :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že se Kočina zase dostává do formy, Ivko. Ostatní, například šrámy na kůži či buzení je nepodstatné:-);-D

4 0
možnosti
Foto

No jistě Honzo, protože většinou se škrábnu stejně vlastní nepozorností o kočku, že ? ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/