Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, je trochu jiná... Ale díky asp ň za ni.. Opravdu nechápu ty barbary, kteří za mrzký peníz nechali zničit originál této nádherné plastiky. Nekulturnost. Rv

0 0
možnosti
Foto

Ta umělecká úroveň liščí sochy je přímo hrozná. Dnešní "umělci" jsou již většinou babráci.

0 0
možnosti
Foto

Babráci nevím, ale hulváti zcela určitě. :-) Nepoděkoval ani za fotku a nedělám si iluze, že byl slušnější k jiným.

Zase na druhou stranu, pokud se pokoušel vytvořit přesnou podobu jen podle nemnoha fotek , kde lidi zvěčňují většinou sebe a dítka, než lišku, a dle nascanování kamene, tak klobouk dolů. Byť není to přesně ono, rysy jsou takové ostřejší, oči měla stará taky tak vykulené, ale sedí dobře.

0 0
možnosti

Už to ví hukvaldští myslivci, že mají zase v revíru "škodnou"? .-)

Na starou lišku mám krásné vzpomínky ... mladá navádí na krásnou budoucnost.

6 0
možnosti
Foto

Určitě ví ;-) Má ten pohled takový vykulený, protože se teprve rozkoukává :-)

3 0
možnosti
MJ

Ivo, vždycky je všechno jinak... ale to nevadí. P.S. Usínám - jako že ji čtu před spaním- s Vaší knížkou a je mi dobře...V:-)

4 0
možnosti
Foto

Magdo díky. Tak sladké sny :-) O psech a o Lišce ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Hezká. Držím palce, aby vydržela na svém místě hoooodně dlouho!:-)

3 0
možnosti
Foto

Je tam zabezpečovací systém, tak snad to nenechavce odradí.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Je hodně podobná, ale i trochu jiná, a možná je to dobře. Obrazně vzato jako by ta první byla matka a tahle její dcera. Obě hezké, tak věřme že "mladou" už nikdo neukradne.:-)

8 0
možnosti
Foto

Ale není to poprvé. Dokonce i ta stará není úplně původní originál. Tu původní ukradli hned záhy. A stará byla tak stará jako já ;-D Mladá se učeše a osahá :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ TO je moc dobře, že je liška zpět.:-)

6 0
možnosti
Foto

Je, nějak to bez ní nebylo ono.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/