Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-) Ivo, také mám někdy pocit, jestli je se mnou vše v pořádku. Někdo ztrácí klíče, jiný hlavu;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, když ti "fyzicky " zůstane na krku, Soňo ;-D

0 0
možnosti
DS

Ivano, to se stává každému z nás. Známý mi takhle vyprávěl, jak došel, přemýšlejíce si o nějakém projektu, obvěšen taškami s pátečním nákupem, domů asi 5kilometrů. Aby zjistil, že se domů nedostane, protože klíče od domu má v autě, které si nechal před obchodem.;-D A o zapomenutých klíčích mých dětí bych mohla psát román.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná procházka ;-D Tak to jste mě, Dášo, uklidnila, já myslela, že se nějak zhoršuje můj duševní stav, když se mi to stává poslední dobou nějak často ;-D

0 0
možnosti
DP

To znám. jednou jsem se vracela na chalupu (130 km tam 13 zpátky), klíče visely na věšáčku. Jednou jsem čekala, až kamarádka, kde mám klíče schovaný přijde domů z divadla a naposledy jsme volala zámečníka, protože ty klíče, co mám normálně u kamarádky měli řemeslníci........

1 0
možnosti
Foto

Tak to by jeden nevymyslel:-)

0 0
možnosti
ZS

Stane se... klíče jsem si připnula na takovou tu klíčenku na krk. Ne snad, že bych je nosila na krku, ale v kabelce jsou lépe vidět...:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, šňůrky na všem. Na klíčích, fleškách a podobně, pak je z toho barevné klubko v kabelce ;-D

1 0
možnosti
Foto

Někdy ne, když nemám klíče ;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DStane se... Jednou jsem po odtahání nákupu domů chtěla klíče uklidit na věšáček a ony nikde. Nechala jsem je v zámku u kufru, ještě, že si toho nikdo nevšiml! Taky mě asi dva roky zpátky zachránila sestřenice. Cestou na chalupu mi při uklízení nákupu klíče od auta spadly mezi tašky. Už už jsem chtěla kufr zabouchnout, že jedeme dál, když tam zalovila a v klídku prohlásila: "Tady máš klíče!" To by byl průser... Mámy obě v očekávání nákupu a my tři blbky u nedobytného auta 60km od Prahy a 40km od nich.8-o;-) Takže ani klíče od bytu v kabelce by nepomohly.

1 0
možnosti
Foto

Poslední dobou se stává častěji. O ponechaných klíčích v zámku a ni nemluvím.;-D

1 0
možnosti
ES

Nahradni klice od auta lze pry pripevnit zespodu vozu v nejake kasicce. Kdyz se klice ztrati na houbach, nic se nedeje ...R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to musím hned zjistit, díky za tip :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, nechci být zlomyslný, ale tohle člověka potěší. Zvlášť, když se mu podobné libůstky stávají též:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, čekala jsem, kdo se zatetelí a řekne - tak ona taky! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jackovi se to směje;-D ale dobře vím, co se v takových situacích honí hlavou, znám to velice detailně. Zažívala jsem, zažívám a asi zřejmě zažívat budu, se svými třemi chlapi v chalupě;-D Ivko, zdravím Tebe i Jacka R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, dík, vyřídím. Asi to bude věkem, že? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/