Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Gratuluju a drzim palce, proste mas muj obdiv:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo díky, těším se na pivo :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Moc vám držím palce. Ale už jsem o tom psala, tuším před dvěma lety (?) http://svozilova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=360153

Sama do toho, alespoň prozatím, jít nehodlám. Realita je jako kyselina nalitá na naše křehké krásné iluze.:-) To, co zbyde...

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Šla jsem do toho s vědomím té reality. :-) Prostě to chtělo tady a teď. Za dva, tři, deset let už by bylo vše jinak a bylo to také poděkování dobrým lidem. A řídím se heslem - chceš-li něco udělat a říct, udělej a řekni to hned. Za čas už může být pozdě.:-)

2 0
možnosti
Foto

tak držím palce, aby se zbylý balík rozprodal a bylo i něco jiného, kromě potěšení:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky moc, pomaličku to ubývá, věřím, že se prodá. :-)

0 0
možnosti

Spisovatel Vaculík před časem prohlásil, že je u nás více lidí, co píšou knihy, než těch, kteří je čtou. Přeji vám, aby to neplatilo pro vaši knihu, aby se našlo hodně lidí, kteří budou potěšeni při její četbě.

3 0
možnosti
Foto

R^To vypadá jako realita.:-);-)

1 0
možnosti

Sympatické zamyšlení.R^ Kdysi mi jedna zdejší blbka napsala, že jí závidím její spisovatelství.;-O Já to mám o dost jednodušší. Mám u agentury myslím osm jevištních textů a pokud se něco někde hraje, tantiémy zdaním snadno, ale zatím nebohatnu.;-) Možná časem vnoučata.8-o8-o Tak tfuj, tfuj.a zlomte vaz:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, třeba časem budu taky danit. Už mám objednávku na pokračování ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, Tvoje knížka je krásně udělaná a krásná celkově, ve všem!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ivi díky, tvůj názor mě obzvlášť těší.:-)

1 0
možnosti

D98a49v54i84d 14V29l67k

13. 5. 2016 19:49

Určitě bych to svěřil profíkům, tedy pokud by to k něčemu bylo,ale máte odvahu.

2 0
možnosti
Foto

Věřím, že to k něčemu je :-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

Ivko, máš můj velký obdiv, ale to Ty víš!R^;-)V

1 0
možnosti
Foto

Dík Jitko, vážím si toho :-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS