Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivo, záslužná akce a moc hezké fotky. :-)Momentálně jsme se zatoulali k Váhu k sousedům. Na Slovensku je krásná krajina, ale přiznám se, že takové smetiště tu nebývalo...ať už odpadků či bilbordů;-(

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc pěkné, nicméně když jsem objevil titulek, začali se mi sbíhat sliny. To trvalo jen chvíli a to do fotečky pejska s košíkem. Pak jsme si vzpomněl, že takový věci nesmím. A bylo po slintání.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, aspoň tedy pokochat ;-D

0 0
možnosti

....hanebně přiznávám...že jsem článek otevřel...bo jsem špatně četl....psí klobásky....mi z toho vyšly....:-(

2 0
možnosti
Foto

No to snad ne! A zapité pivem ;-D

1 0
možnosti

Ivčo, ta klobása nevypadá zle, a určitě krásně voněla...

1 0
možnosti
Foto

Voněla i chutnala. Od řezníka z místních zdrojů. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásní psi a ta číča je nej!:-);-)

2 0
možnosti
Foto

A to mi mnohé čtyřnohé exempláře unikly, nebo nastavovali pouze prdelky pod stolem.;-D

1 0
možnosti

Taková malá klobáska pro tolik psů? .-))

2 0
možnosti
Foto

Každý pes měl svého páníčka, tedy svoji klobásku. Jak to řešili, ti, co měli psů více než klobásek na příděl, mi není známo ;-D

0 0
možnosti
Foto

ještěže nikomu neuletěl půllitr:-)

3 0
možnosti
Foto

Neuletěl, nebylo tak vichrno, ale kácely se :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je dobrý účel výletu, vyčistit kousek přírody. Klobásky a pivo je pak o to zaslouženější, ale když je po nich těžko, tak to chce jako prevenci panáčka slivovičky:-) Psi a kočka, tak to je krásná klasika:-)

4 0
možnosti
Foto

Ano, Honzo, to byla ta u prezence ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, krásný a inspirující...mám hlad!;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jituš, jen z jedné klobásky? Co pak máme říkat nad tvými chuťovými symfoniemi zákusky počínaje a tvarglemi konče ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/