Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

koukam, ze jste to vzala z gruntu! ty kolacky na fotkach jsou prekrasny....jiste take prekasne chutnaji. a gratuluju k "psi knizce" - doufam, ze vas to neurazi. krasnou nedeli preju

1 0
možnosti
Foto

Bez koláčků by to nešlo ;-D I dobře chutnaly. Co by urazilo, je to Psí knížka ;-D Díky za návštěvu, jsem poctěna :-)

Taky přeju pěkný zbytek neděle.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je pro mne báječné překvapení. Moc gratuluji ke knižnímu dítku a všemu ostatnímu :-).

Skvělé, skvělé, skvělé R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, díky moc. Trochu to bylo překvapení pro všechny :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vypadá to, že se akce opravdu vydařila! Jsem nervózní, jen jsem to četla.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, vydařila. Ale fakt to byly nervy. A ještě jsem zapomněla ve výčtu pondělního přísunu uklidňovacích prostředků - před slivovicí bylo ještě kus nanukáče od neděle ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko,netřeba slov, snad jen R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, velká gratulace. Až se zas uvidíme na nějakém blogerském srazu, tak nám jeden výtisk vezmi, prosím:-)

2 0
možnosti
Foto

Pěkné;-) Bellinka je pěkný huňáč:-)

1 0
možnosti
Foto

Je taková kontaktní, při vystoupení na písničku se chvilku rozběhla za redaktorkou, co tam pobíhala a šla se napít. Měla přece žízeň ;-D

0 0
možnosti
Foto

Štanclová nedojela na křest, ale určitě si přijede pro knížku. Prožívala jsem to s Tebou, děvče, (vlastně i s Markem), jako bych tam byla..;-D.

Vše bylo super, jak ukázaly záběry i reakce zúčastněnýchR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dík Jitko, bylo. Přetáhla jsem předpokládaný čas, ale nikomu to nevadilo ;-D

1 0
možnosti

R^Ivanko za článek, pejskováníV a všechno nejlepší k nedávnému svátku V a samozřejmě blahopřejeme ke knize, jste šikulka R^.

2 0
možnosti
Foto

Díky Dášo, jak kniha vznikla, o tom se rozepíšu někdy příště :-)

0 0
možnosti

...R^R^...jo...a Belinka..je špiclinda...nebo samojedka....???

2 0
možnosti
Foto

Já bych řekla samojedka:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/