Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

at se novemu kocicakovi u vas libi. R^

1 0
možnosti
Foto

Z blogu na mě dýchá nádherná člověčenskost - i když je hlavní hrdina ze říše zvířat :) Díky. A ano, duše se vracejí zpět a pokračují v tom, co započaly, i ty zvířecí.. Kdysi jsem přišla o staršího bratra a po letech ho znovu objevila... tedy jeho reinkarnovanou duši.. i když žije v Australii.. :)

5 0
možnosti
Foto

Děkuji velmi za uznání. Tak to je nádhera :-)

0 0
možnosti

Ivano, reinkarnace určitě existuje. Zažila jsem to na druhém černém kocourkovi a zažila to sousedka mojí maminky, když si pro ní její Bobinka přišla, že už je zpátky. A skutečně, jejich nová fenečka je nejen stejně stavěná, ale má i stejný naturel a zdraví stejné lidi, která znávala Bobinka č.1. Mám tu o tom povídku :-). Krásně si to s Kočinou užívejte, děvčata.R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Dášo, díky. Existuje něco mezi nebem a zemí ....:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Zas kus ,,vobyčejný" člověčiny, tu čtyřnohou nevyjímajeR^

P.S.: Reinkarnace existuje! Je to daný ,,programem". Genetickým. Všem živočichům;-) Včetně možnýho vzájemnýho vztahu. Toho nejvyššího. DůvěryR^

3 0
možnosti
Foto

Jiří díky, věřím tomu. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji! Už se taky těším, až se mi vrátí ten můj pacholek, který už taky není.

2 0
možnosti
Foto

To se tak nějak přihodí ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak si to s Kocinou uzivejte! :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, vypadá to, že minimálně ona se rozhodla, že našla dobrou sloužící :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zdravím, kočičí mámo!V;-)

1 0
možnosti

J43i31ř82í 88N23o45s75e97k

8. 4. 2016 20:21

Tak jste se našly, holky :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/