Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivo, seš dobrá,R^ já s lenorou taky občas kamarádím;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, dík. Nekamadádím, jen s ní diskutuju ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, to znám, ale pobavil jsem se.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, každý má občas svůj den, i svoji lenoru ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Lenory si je treba uzit v tech vzacnych chvilich, kdyz je to mozne. Buh vi, kdy to zase pujde. Hezky clanek, Ivko:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, naštěstí ale nechodí lenora často na návštěvu ;-D

1 0
možnosti
Foto

J93a22n22a 42M82a70j88o22v49á

28. 3. 2016 21:32

Ivi R^, odzimovali jsme zatím zahradu, kola snad stihneme do pátku :-). Díky za popostrčení.:-)

1 0
možnosti
Foto

Všechno bude, ale pěkně postupně. Všechno má svůj čas. :-)

0 0
možnosti

R^Ivčo, radost mám, že jsi si na mě vzpomněla. ;-)

Já o Velikonocích najezdila po šumavských kopcích 120 km na sněhu, v dešti, v zimě, v blátě. Po těle mě sice nebolí nic, ale asi jsem nastydla a docela dost kašlu. A to bych měla zintenzivnit běžecký trénink na Vltavu run...

Tělo si zvykne, neboj. Já před tímto cyklovýletem měla ujeto jen 24 km a bolelo mě z toho tehdy pořádně za krkem.

Ale proplétat se mezi turisty je pěkná otrava. Na Šumavě bylo kromě včerejška (jezdili jsme od pátku) hnusně a nepotkali jsme nikoho.

1 0
možnosti
Foto

Aby ne Zuzko, z běhu mě nebolí zadek ;-D No ty jsi profík R^, ty musíš, ale taky už se těším, na pořádný výlet, až dám tu stovku na kole v kuse :-)

0 0
možnosti
Foto

;-DMě taky všechno bolí, ale lenoru (zatím?) nemám. Po dvou týdnech můžu cvičit a musím se hodně držet, abych to nepřeháněla.;-) Snad koncem týdne se do toho budu moct opřít plně.:-) (Možná kecám, přestalo mě bolet věčně problémové koleno, ale to hádám nebude trvalý stav.)

Změna pekaře, to naštve.;-O A na mobil jinde než u postele dávej pozor, jednou jsem nechala mobil s nastaveným budíkem na pracovním stole a nechtěj vědět, jak to skončilo...

1 0
možnosti
Foto

Nepřežeň to, ať neulehneš znovu ;-)

Pekař je stejný, ale asi za to můžou ekonomická opatření na EET. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/