Diskuse

Odlesky po roce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivo, ty mě bavíš - piš piš piš ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ivo, je to fajn, když člověk může hezky zavzpomínat, byť někdy se slzou v oku.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, Soňo. Zaslzet, ale usmívat se při tom. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kočich V se jistě nezlobí...:-)

1 0
možnosti
Foto

Věřím, že ne, vždy sem si to vyžehlila kusem masa. I dopředu. :-)

0 0
možnosti

J43a33n 12P32a37l37l50a84s

12. 3. 2016 21:12

Dobrý večer, nádherná kočka, prima čtení, děkuji.

Na poslední fotce to vypadá, že měla modré polštářky na tlapkách. Opravdu, nebo je to hra světel?

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, díky :-) Ne měla je klasicky šedé až do černa, v závěru života "ušpiněné" už jen od koberce a peřin. To tak nějak vyšlo, dívala jsem se, bylo to pořízené ještě starším přístrojem, který občas vykouzlil zajímavé barevné kreace. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, krásná slovaV

3 0
možnosti
Foto

8-oTo už je to rok?;-( To to letí...

2 0
možnosti
Foto

No je, Klárko, letí to.

1 0
možnosti
Foto

Tak sotva jsem se osušila od blogu Honzy, tak seš tu zase ty ;-( Ale z vlastní zkušenosti vím, že i tato témata jsou potřebná...uleví se námR^

3 0
možnosti
Foto

Jituš, dík, zamáčkni slzu. Kočich by řekl neopruzuj a ulož se, ať si tě můžu načechrat :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/