Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ivo, tělo si řekne samo, co potřebuje. A smetanové jogurty jsou dobré a jiné lahůdky také. Nemusím se jimi krmit přece každý den, tak co. Strava má být pestrá.

Něco jiného je, má-li někdo přísnou dietu nebo nesnášenlivost na různé látky. Otázkou je, co z těch všelijakých náhražek vlastně může jíst? ;-)

1 0
možnosti
Foto

No právě, Soňo, když se mi zdá, že je to "samá chemie". Ne, nejím smetanové jogurty každý den, jenom asi tak obden ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, je to tak. Já jím "fšecko".;-D Jogurt musí vonět smetanou, bůček masem a pivo, pivem. Hlavně pozitivně myslet a z toho všeho se nepo....!;-)

3 0
možnosti
Foto

V jedné ze školek, kde jsem kdysi pracovala, chtěla být paní ředitelka strašně uvědomělá, co se zdravé stravy týče, a taky in, samozřejmě. Místo masa pangasius, sójové výrobky, denně luštěniny, zrní, výhradně zrnité pečivo...Část dětí, a ne malá, ale i učitelek, které jedly v práci, měly vleklé potíže. Střeva, žaludek,... Žádný mor nebo salmonela, jak jsem byla zdrceně přesvědčená, když jsem si nechávala zjistit, na co umřu. Stačilo nosit si jídlo z domova. Pak pí. řed. někdo zjistil, jak bídně na tom pangas je, tak ho odbourala. Děti tvrdě bojkotovaly sójové guláše a pomazánky, atd., na což zareagovali rodiče. Nic se nemá přehánět.

1 0
možnosti
Foto

Jsem názoru, že nic se nemá vnucovat násilím a nějakým mediálním tlakem. Jako možná varianta ano, jsou osoby alergické, nebo opravdu přesvědčené a jsou na to i zvyklí. Ale určitě ne většinově.

Napadá mě historka známých, kde chodí na návštěvu příbuzný s malým snad 4-5 letým synkem. Rodiče mu od mala nedávají pečivo, byť celozrnné, jí sójové věci a podobně. Nemá žádné alergie. A když přijde ke známým na návštěvu, jednou mu bylo dovoleno poprvé ochutnat normální koláč, jako od babičky. A od té doby se tam vždy toho "nažere", jak mu to chutná. A známý řekl otci: "Jsi normální, malému děcku nedopřát všechno? Na čem jsi vyrostl ty - na chlebu, vajíčkách, mase, másle? A koláčích."

3 0
možnosti
Foto

J49a91n93a 51M31a24j73o44v15á

27. 2. 2016 20:06

Inu, chce to všechno tak nějak s rozumem.

Jsem moc ráda, že je možné koupit skoro všechno a v různých dostupnostech a kvalitách, všechno má svoji dobu, čas a význam. Baví mne chodit do malé masny, jinam na dobrá vajíčka, na trh na zeleninu a když nestíhám, s povděkem vlítnu do některého hyperobchodu v půl deváté večer a jsem šťastná, že nakoupím a papáme.

Jsem ráda, že existují sojové jogurty, protože jedno z dítek je alergické na laktozu a jsem ráda, že jsou občas těstoviny (či cokoliv) v akci, protože krmíme mimo zbytek rodiny, dva teenagery a servírovat bychom místo do talířů mohli do korýtek :-).

A tak jíme...co mne ten den napadne :))

4 0
možnosti
Foto

Jani, přesně, v malých masnách totiž nebývají produkty zabalené do igelitu s obsáhlým nápisem, co vše mohu pozřít. Pomalu by tam měl být i návod na použití.

Každý si může dnes vybrat, co mu vyhovuje a co ne. A samozřejmě s rozumem. Dík za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Nejlepší je nejíst nic, pak máte jistotu, že si nedáte nic nezdravého.;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak den bych to možná vydržela ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Jogurty měsíc živé, no nevím... Čekala bych, že s takovou kulturou mi půjdou brzy naproti.;-D Myslím, že za mého dětství tohle všechno mělo trvanlivost jen několik dní... Proti sóje se zvedají vlny odporu vcelku pravidelně. Nám nepůvodní, geneticky modifikovaná, bla bla.

Dneska je všechno nekvalitní, bez doplňků v tabletách nepřežiješ... Zrovna jsem si dneska dala slané oříšky a kaštany s palmovým tukem. Jdu si radši zacvičit, aby se to vykompenzovalo. I když cvičit je vlastně taky nezdravé, bolí z toho klouby...

P.S. V pivu je alkohol a o jeho škodlivosti se dá najít leccos.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, když ty to bereš moc profesionálně ;-D;-) samozřejmě, že je v pivu alkohol, ale přijímaný s mírou a láskou ;-D A klouby kolikrát bolí i bez cvičení :-)

3 0
možnosti
Foto

R^Ivko, napíšu to kacířsky, ať mě milovníci vědeckých studií a zdravé výživy třeba roznesou na kopytech. Jez to, nač máš chuť, protože Tvoje tělo si o to prostřednictvím chuťových buněk říká. Ale samozřejmě s mírou a s rozumem, takovým tím obyčejným a nevědecky selským. Platí to i o tom Prazdroji, i když tam spíš s Mírou, jestli někdo tohoto jména patří mezi Tvé dobré známé:-)

6 0
možnosti
Foto

Honzo patří, ale s ním míra pozbývá smysl ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/