Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivo, pěkná procházka. Přiznám se, že takové ani jaro ani zimu nemám moc ráda, ale vykoukne-li alespoň na chvíli slunko, hned je lépe.:-)

1 0
možnosti
Foto

Baže Soňo, zima má býti zimou a léto létem. :-) Dík.

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, hezká březnová nebo snad dubnová procházka ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Dík Jitko, taková odpolední procházka :-)

0 0
možnosti
Foto

nejenom kolo mlýna, ale i já :-)

1 0
možnosti
Foto

I já jsem zimomřivec. Vlastně, tak proč hledám zimu ?;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Zimy sice poskrovnu, ale fotky moc pěkné:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo dík, kde jsou ty časy, kdy se člověk v únoru balil jako pumpa na zimu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^A sníh jsi našla.:-) Jo, ti známí pod vlivem, to bývají zážitky.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Našli, Klárko.:-) Zážitky se dají vyrobit i lepší ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/