Diskuse

Portrét

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěla bych někdy portrét, se kterým bych byla beze zbytku spokojená, leč jsem už smířená s tím, že nemám nárok...;-(;-DNa každé fotce okamžitě vyvstane to nejhorší, čím disponuji, ještě zveličené...ach

1 0
možnosti
Foto

Nejhorší jsou na doklady. Říká se jim fotky ksichtu do alba zločinců.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, pěkný. R^ To já se včera musela "portrétovat" na "pivní pas", ale prý se tam docela podobám;-D

1 0
možnosti
Foto

"Pivní pas."... to je pěkné ;-D;-D to bych za chvíli měla pivní pas fyzicky;-D

2 0
možnosti
Foto

Jo, zvířátka jsou vděčné objekty. Jendou v práci taky přišli s tím, že nám dají fotky na stránky. Naštěstí se někdo vzbouřil, že nikdy!;-D Doklady radši no comment... Ale to rozesmátí si pamatuju asi ze sedmé třídy ze školního focení. Přišlo mi, že mám fakt pěknou fotku. Než se ségra zeptala mamky, proč tam mám vidět beďary.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Drobné nedostatky je třeba přejít ;-D

1 0
možnosti

...mufloun...???...pěknej....i paní muflounová....

1 0
možnosti
Foto

Jen sousedi ze zahrady od mojí garáže, ovce, kozy ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejlépe je portretovaneho jemně naladit třeba stamprlatkem nějakého veselého moku, on se pak uvolní a vypadá lépe..:-)))

2 0
možnosti
Foto

A ty bys o tom Soňo asi měla něco vědět, že? Ale neleze to trochu do peněz a na játra? ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Zvířecí portréty jsou stejně nejlepší:-)

4 0
možnosti
Foto

Jsou, Honzo. :-) I když někdy začneme u čumáčku a skončí to prdelkou na objektiv ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/