Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jo, par těch neveselých pohledů znám:-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, no tam jsem taky ještě nebyl, ale mám alespon na vejletovou sezonu další inspiraci.R^

2 0
možnosti
Foto

Baže Pavle, nastartujte mazlíka a dojeďte :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivko, pěkná procházkaR^Panoramata super, ale po tom mostě, bych šla asi jako Ty...možná po čtyrech;-D

1 0
možnosti
Foto

Možná nejjistější by bylo vylézt na tu železnou obrubu ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Hezké (ne)spojení čistého a poničeného.

0 0
možnosti
Foto

:-) Má své kouzlo i odkutaný. Z okolí je většinou vidět to čisté bílé. Tedy do momentu, kdy se vyleze nahoru a uzře celý areál cementárny.

1 0
možnosti
Foto

Tam musí být krásně...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem zase o jedno místo chytřejší. Díky za pěkné pohledy.:-))

1 0
možnosti
Foto

Soňo, díky :-) Budu pokračovat.

0 0
možnosti

Je tam hezky. Jezdím tam každý rok, nejraději začátkem léta, kdy je plno květů na tom vápenci. Často vystoupím i na Bílou horu. Víte kolik hradních zřícenin je z té hory vidět?

2 0
možnosti
Foto

Hodně . Starý Jičín, Šostýn, Hukvaldy ...:-)

0 0
možnosti
Foto

R26o29m96a64n 50K93o49z60e45l

30. 1. 2016 19:29

Hezké fotky, byl jsem tam v létě, jen škoda, že Trúba byla zrovna uzavřená kvůli opravám. A šel jsem tam z Nového Jičína po červené značce přes výhledové vrchy Puntík a Holivák, velmi doporučuju.

1 0
možnosti
Foto

Ano na Puntík jsme kdysi chodili do hospůdky na chleba s tvarůžkama . A končilo se na Libotíně v hospodě ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké fotky, Ivko:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/