Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už je to tady. Myslím bílo IvankoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

No hlavně, Pavle, Aby to aspoň chvíli vydrželo :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné ticho skoro jako teď ráno v autobusu. Ale bus je plný lidí, tak se raději ještě jednou podívám na obrázky bez lidí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo to úžasné, Soňo, sama jsem byla překvapena, že na štramberském náměstí nebyla ani noha. :-)

1 0
možnosti
JR

J64a78r44a 40R40a59n36k

3. 1. 2016 19:45

Konecne jste dostali snih na prani:-)R^

2 0
možnosti
Foto

ještěže jste už postavili zabrany na sníh.:-)

2 0
možnosti
Foto

Ty musí být, co kdyby náhodou ...:-)

2 0
možnosti
Foto

Ivko, paráda! Tak u vás byla větší kosa R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, Jitko. Bylo pošmourno a mlha, tak se to drželo nízko. Až po poledni trochu polevilo.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krásná zimní pohádka, i když jen s troškou bílého nadělení:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale i ta troška vypadala dobře , Honzo :-)

1 0
možnosti
Foto

Teda, takovýho sněhu. Až z toho mám zimnici.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že tu mám už několik dní. Na Štramberku bylo možná i 3 cm !! ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/