Diskuse

Silvestrovský

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, no já letos ani česnečku nepotřeboval, prožil jsem ten konec roku tak nějak v pohodě a s rozumem a nejspíše nejlépe. A tak at nás provází zdraví, štěstí, láska a spokojenost.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle díky, tak klidný závěr roku jsem dlouho neměla ani já, strávaný dílče v peřinách s teploměrem ;-D

Přeju toéž všeobecnou pohodu, Pavle R^

0 0
možnosti
Foto

Ano Ivo, podobně to míváme mnozí, i s tím rumplováním ve střevechR^

1 0
možnosti
Foto

Hlavně co nejrychleji uvést do původního stavu :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivko, přežili jsme to!;-D Protiinfekci užívej důsledně a zas bude fajn, musííí;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak důležité je přežít, Jitko. :-) Zkouším různé varianty , něco zabrat musí !

1 0
možnosti
Foto

R^ IVO, at je už dobře. Vnímám ta přání podobně. Je fajn, ze si přejeme hezké věcí, ale když se za jeden dozvis to samé téměř stejnou větou....Jestlipak tuto mnohdy frází slyšíme třeba v únoru? To bychom si měli přát stále. Brzy se uzdrav, bude lépe na těle i na duši.:-)

3 0
možnosti
Foto

Soňo díky, po změně desinfekčního přípravku se zdá, že bude lépe :-)

0 0
možnosti
Foto

R^To organizovane veseli taky moc nemusim, radeji mam komornejsi prilezitosti. Hlavne, Ivko, at je Ti lip:-)

1 0
možnosti
Foto

Vypadá to nadějně, Honzo. Už jsem se dnes i vyhrabala do útulku, ale venčila jsem jen nalé pejsky :-)

1 0
možnosti
JP

J95a85n 41P51a87l25l65a92s

1. 1. 2016 0:49

Dobrý večer, my jsme stejného neřáda bacila měli asi před dvěma týdny. Manželce pomohly frťany, mně česnek, protože destiláty nepiju. Kromě kocoura jsme sami, ale i tak se před WC tvořila fronta.

Všechno nejlepší v novém roce Vám lidem i Vašim chlupáčům.

3 0
možnosti
Foto

Zdravím, díky za tip. Včerejší desinfekce moc nepomohla, zkusím ten česnek. Ale možná jí bylo málo? ;-D

I vám zdraví a hodně dobrého R^

0 0
možnosti
Foto

R^ I přes všechny trable: Není nutno, aby bylo přímo veselo! Stačí jen, když...Zkrátka dle Vás;-)

2 0
možnosti
Foto

P,S,: Přehrajte si, samozřejmě chcete-li, třeba tuto:

Za klobouk si vrásky dej - YouTube

A jinak i tak i Vám PFR^

1 0
možnosti
Foto

R^Taky to nemám ráda. Samý bilancování a přáníčka. Ale už to bude za náma.;-)

Neříkej, že máte u vás stejnou epidemii jako my v Praze? Od včera kolik lidí s podobnými příznaky. Brzy se uzdrav!

2 0
možnosti
Foto

Já něco takového vůbec neznám, taky se nepohybuju nikde v davech, když jezdím autem. A hle, vyrazím mezi lid, protože musím pěšky a už si mě našla mrška nějaká :-)

1 0
možnosti
DS

Naprostý souhlas, Ivčo. Přeji pevné zdraví, štěstí a pohodu do Nového roku. Bez obžerství, bujarých oslav a přelidněných prostor. Také se držíme doma a klidníme naše batole a naše čtyřnožce :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Dášo. Přeji vaší celé rodině včetně čtyřnožců vše dobré, hlavně zdraví. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Všechno nej:-)

Já neměla ještě ani kapku alkoholu, možná si dám jen malý přípitek.

Ale jinak jsem ráda, že tenhle rok končí.

2 0
možnosti
JR

J39a81r51a 30R89a47n95k

1. 1. 2016 2:21

R^U mne to teprve zacne, tady je po pate odpoledne, tak lezu do sprchy a pak na koncert, posilam malou naladovku:

https://www.youtube.com/watch_popup?v=ThjY6GizZqc

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/