Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J36a36n 23A98n21d69r80l57e

30. 12. 2015 21:54

R^

většinou to ale znam z druhé strany, neustale doma zebram před smenou o drobne, ti uz se toho naucili využívat a nasazuji vrazedne smenne kurzy typu za dvoustovku dve padesatikoruny a tri dvacky ;-O

1 0
možnosti
Foto

J67a16n 10A73n18d44r92l20e

30. 12. 2015 21:55

do nového roku tedy hodne zdravi a drobnych!!! :-P

1 0
možnosti
Foto

Ivko, pobavila jsem se, však víš, jak jsem dopadla z nedostatku drobných na WC a to byl věru horor;-D8-o..."hajzle vrať mi mé drobné" nemá chybu;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko;-D Ano story s vyčůráním do finančního limitu byla dobrá ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Ano, také máme takové řidiče, ale jezdím na pípkartu.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Platnost mojí karty končí na hranicích Prahy. Když někoho takového řidiči vidí víckrát v krátké době, hned to komentují.:-)

0 0
možnosti
Foto

drobný uschovávám na odlehlý místo, a pak je v různých intervalech vybírám, podle toho v jaký jsem platební neschopnosti.:-)

2 0
možnosti
Foto

Taky mívám krabičku na drobné, ale i ta tentokrát zklamala :-)

0 0
možnosti
Foto

J22a57n 53P80r81a49ž84á81k

29. 12. 2015 22:10

R^Hezky clanek, Ivko. To vis, je to o lidech, ostatne jako vzdy:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík Honzo, pikantní na tom je, že když jsem jela odpoledne do útulku busem, narazila jsem na stejného řidiče. Měla jsem vzorně připraveno ! :-)

2 0
možnosti
Foto

Znám z obou stran.;-) Účetní furt prská, že se nesnažíme.

Jednou mě naštvala prodavačka v pekárně, měla jsem platit něco -9, dávám stovku, ona že chce 9 drobných. Vysypala jsem všechno malé, jako na potvoru tam bylo jen 8... Prskala, jako bych záměrně dělala fórky, nakonec mi zhnuseně oznámila, že mi to teda dá ze svýho. Kdyby to nebyla taková ***, nechala bych jí to zaokrouhlené.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to my máme za rohem pekárnu, kde to prodavačky řeší u stálých klientů - to mi dátě příště. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Mám spousty drobných- v podšívce bundy. Je to pikantní, osaháváním vlastního těla zjistit, kde právě dlí, a pak je v křečích vylovit! Jinak tvou slavnou, veskrze výmluvnou větu jsem použila kdysi ve Švýcarsku, u stánku se suvenýry, kde chlapovi visela dvoumetrová cedule s výhružným: Na drobné nerozměňujeme!!!!!! Jenže já měla nohy křížem a plačtivě jsem ukazovala na vedlejší hajzlíky, kde po mně chtěli na naše 35 kaček! Dal, až když jsem si začala rozepínat pásek a okázale zabodla oči za jeho boudu!;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to se mi u jedné bundy též stalo :-) To by jeden nevěřil, kolik tam toho vejde.

Nohy křížem, tak to jsem zatím až tak řešit nemusela ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, no také narážím na obdobné problémy. Dokonce jsem psal ježíškovi o takový ten měšec kožený ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/