Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Krásné, Ivanko!R^ P.S.: Ta černá modelkaV je původně zrzka, vědělas to? Asi šla ke kočičí kadeřnici na dobarvení...

2 0
možnosti
Foto

Ivi, krásný den :-)Kočich byl taky zrzka obarvená na černo ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem tu, prosím, také karmoval!!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji zdvořile starý kocoure lichotníku :-) pěkné svátky.

0 0
možnosti
Foto

J92a33n75a 14M14a78j72o91v95á

23. 12. 2015 22:46

Ivi, mějte klidné svátky R^

2 0
možnosti
Foto

Jani i Vám a celé rodině. :-)

0 0
možnosti

Ivo, všechno dobré Vám přeju! P.S. Já mám černé čtyři, pořád mi přecházejí přes cestu... ještě, že máte tak krásné vysvětlení na konci...V

4 0
možnosti
Foto

Díky, Magdo, Vám taky hlavně klid v duši :-) FB ví všechno ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Ivo, i mně ukápla slza včera pro Lindu. Hezky jsi to napsala. Tak si v klidu užij vánoce, všechny pejsky pěkně podrbej.:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Soňo, tak byli to členové rodiny. Ještě, že tam teď pejsků není moc, to bych se jinak udrbala ;-D Taky užívejte v klidu.

0 0
možnosti
Foto

fajnový svátky přeju:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jaromíre. I Vám.:-)

0 0
možnosti
Foto

J28a36n 44P40r88a40ž54á12k

23. 12. 2015 18:19

R^Ivko, hezke fotky a krasna slova. Moc dobre Ti rozumim, my to vnimame uplne stejne. Linda sice na kapry nikdy moc nebyla, ale bez ni je to takove smutneV Tak hezke Vanoce prejeme oba:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, Kočich byl kočka s vybranými chutěmi V Věřím, že i Linda moc chybí. Tak šťastné a pohodové. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-( Jo, kočičáci poznají, že se chystá akce.;-) Ale v tom vzduchu fakt něco je!

3 0
možnosti
Foto

Baže, Klárko. To jsou ty jejich 6-10 smysly :-) Je, vzduch je nějaký divný. Možná se zítra místo pravidelné vycházky půjdu koupat? :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivo, to mi nedělej! Já bulela dnes u zdobení stromku;-(, syn začal vzpomínat Belinku a Juniora. No každý rok je u této akce vidím, museli být u všeho. Ach jo! Napsala jsi to krásně, od srdíčka VR^

4 0
možnosti
Foto

No, Jitko, co si budem vykládat, 15 let je 15 let. Člen domácnosti. VJela jsem kolem a nedalo mi to. Musela jsem se zastavit. Pak jsem neviděla na cestu. ;-(:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/