Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Díky za výlet, Ivo.

Hezké Vánoce!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko i já děkuji. Též přeji hezké sváteční dny. :-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký, ta první věta je fakt - hledat, ne kecat. Ale u toho třeba i kecat a nadávat jak to nejde.

Vy máte na foťáku i nějaký polo-hvězdářský dalekohled, že ten měsíc je až proklatě blízko? Když ho Země přitáhne, už nám veškeré hledání nebude nic platné. Hvězdáři ale kecají, že prý se naopak furt vzdaluje. Kdoví jak to doopravdy je.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ne, nemám dalekohled :-) jen digitál s optickým zvětšením. A fotila jsem na vyšší rozlišení, a bylo světlo tak akorát. Sama jsem byla překvapená, jak to vyšlo. Zkoušela jsem to i druhý den, ale bylo buď moc světlo, nebo potom zase už moc šero. prostě v pravý čas na správném místě. Zatím se zdál měsíc i na správném místě.

1 0
možnosti
Foto

Jen se nedavejte na diety! To bysme pak prisli o fotky z vyletu do prirody ;-)

1 0
možnosti
Foto

To ani náhodou. ;-D výlety budou stále. Díky.

0 0
možnosti
DT
Foto

Děkuji, stačí se trochu dívat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný výlet, to si sladkou odměnu zaslouží.;-) Taky mám na cukroví embargo, aspoň na Vánoce něco bude, mamka ho vesele konzumuje od momentu donesení domů. Když ji napomenu, prohlásí, že my to stejně moc nejíme, tak moc zbýt nemusí.;-D Já mám žravost vrozenou, od 17 jsem se musela děsně hlídat, ale stresy před pár lety mě zbavily pár kil a najednou můžu, nedrží se to! Tak si užívám, dokud to jde.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jo, to si, Klárko, užívej. Mnozí, hlavně mnohé, ti jistě závidí ;-D

1 0
možnosti
MP

Co vy na severní Moravě máte za protekci, že vám roste jmelí i na listnáčích (jak vidno z fotek)? U nás v Čechách jen na borovici.

1 0
možnosti
Foto

Na jihu Čech se taky najde na listnáčích.;-)

2 0
možnosti
Foto

J21a72n35a 68M87a87j63o92v13á

20. 12. 2015 20:12

to muselo být bezva R^

1 0
možnosti
Foto

Bylo, Jani, díky. Hlavně, když se slunko začínalo schovávat, nudli u nosu jsem měla permanentně, při jízdě z kopce zvláště ;-D

1 0
možnosti
Foto

J44a37n 42P62r67a72ž15á94k

20. 12. 2015 20:06

R^Příjemná procházka a pokoukání:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo, bylo to fajné. :-)

1 0
možnosti
Foto

Závěr to trochu pokazil :-) Dík.

0 0
možnosti
Foto

R^R^ Ivo, moc pěkné. Já mám cukroví v boudě na zahrádce a není mi to daleko;-D. Asi jsme na tom všichni podobně, Hezké vánoce, něco dobrého a hlavně to zdraví.:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky, Soňo, já mám krabici na balkoně, ale řekla jsem si důrazně ne. Kdybych se do ní podívala, taky by nic nemuselo zůstat. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/