Diskuse

Světlo a stín

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

posílám zpětně světelnou karmu:-)

1 0
možnosti
Foto

Přisvištěla mezi prvními, stejně jao moje odpověď :-) Dík

0 0
možnosti
Foto

R^Ivo, krásná zimní nálada. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Soňo. Hlavně,aby to tak vydrželo i přes zimu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Ivanko, dík. A Ty dozajista víš, za co děkuji. Navíc si s nepokorou a domýšlivě myslím, že ten domeček, kde se zrodilo mé prapůvodní JÁ, si do fotobloku přidala právě jen kvůli mně.;-)

"... přijdou zase barevné dny zalité sluncem. Staré zanikne a po zimě se zase vrátí jaro. Tak se i já budu s pokorou vracet na místo, kde je mi dobře." Tak to já též. V V dubnu jsem tam jak na koni.V

1 0
možnosti
Foto

Díky, Ilonko. Ty víš, že kvůli Tobě do hukvaldských pořád teď dávám ten mlýnek, ať přiblížím, kde je. ;-D No tak snad to v dubnu tentokrát klapne. R^

1 0
možnosti
Foto

Ivko, krásnýR^ U nás bez sněhu, modro. Na Mikuláše mi to nesedí;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitu, dík. To je ještě zbytek z minulé neděle, nechtělo se mi to míchat do pouťového mišmaše. :-) Tady to taky dnes zatím vypadá na azuro.

2 0
možnosti
DT

Karma, moc hezké fotky. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, moc pekne, umis se koukat a videt:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, sama někdy hledím:-) Kdež bych se byla nadála před nějakými třemi lety :-) Ale je pravda, že na Hukvaldech se to nabízí přímo pod nos.

3 0
možnosti
Foto

R^:-)Paráda. Vy máte tolik sněhu? Tady nic...;-D

0 0
možnosti
Foto

Nene, Klárko, to je z minulé neděle. Teď už taky nic. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/