Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opuštěný kámen vůbec nebyl opuštěný ;)

1 0
možnosti
Foto

Nebyl Karle, holčičky tam byly dokonce dvě s maminkou. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, nejdříve jako na mě dýchl chlad, ale  pak jsem se ohřála potěšilR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, však taky byla ráno zima, že jsem nelitovala, že jsem si vzala kulicha. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Velmi mě zaujalo, pěkné fotky, jejich náplň i vyprávění.R^ 

Já jako arch. umísťuji v terénu různé objekty, ale zkušenosti mě nutí vybírat a dělat jen pevné a bytelné prvky, aby je nebylo možno snadno zničit. Takové křehké věci, jako je třeba ta dřevěná zvonkohra, bych nenavrhl ve volném terénu, leda tak v oplocené zahradě školní nebo MŠ. Jak takové křehké a pěkné věci, výtvory lidských rukou, lákají vandaly k vybíjení si svých komplexů méněcennosti.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za uznání :-)

Možná právě proto je "jen" z těch trubek, aby škoda nebyla velká v případě zničení. Je fakt, že toto je taková tradiční zastávka při výletech, která je poslední roky kultivovaně udržovaná. Tak snad se jí nájezdy záškodníků vyhnou. Přece jen je to trochu z ruky od civilizace a hlavně na kopci.

0 0
možnosti

;-DIvano , veľmi pekne ďakujem za krásu a hlavne za pohladenie duše , krásne

valikaR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Valiko. Ano to je místo, které vždy pohladí duši. Ať je podzim, jaro, prší nebo sněží. :-)

0 0
možnosti
Foto

Přes hory a doly, do obory :-)

1 0
možnosti
Foto

Dík Ivo, je to moje srdcovka :-)

0 0
možnosti
Foto

chodit pěšky jáslužný slib....který bych si nikdy nedal:-)

2 0
možnosti
Foto

No já taky radši jezdím na kole. Pohyb je lepší v sedě ;-D Díky.

1 0
možnosti
Foto

R^Prima fotky, Ivko, dokonce i ctyrnozci spolupracovali:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, díky. No Body trochu protestoval, ale na chviličku si sednul, ale mám asi jeho 3 další prdelky. ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Ivo, paráda. Daňci.. jsou krásní...ach

2 0
možnosti
Foto

Soňo dík. Vzpomněla jsem si, jak jsme se bavili o narozkách, tak si říkala, to bude zas blog z Hukvald ;-D Tož co už ;-D Daňci byli skvělí. Ale tím mojím foťáčkem na velké zvětšení to je střelba naslepo, bez hledáčku to je problém, ještě, když do displeje svítí slunko. Ale jsem ráda, že aspoň pár fotek vyšlo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/