Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^Ivo, moc hezké a zajímavé. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Soni dík, tam se dá vždy něco najít :-)

0 0
možnosti

Schovám uši a zajedu se podívat .-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Po uších cizích už nebaží, vyrobí si dost vlastních ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, tak tam jsem nebyl. No vlastně teď již ano. A co se týče toho hlásání na vratech, takovou cedulku bych občas potřeboval i pro sebe.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, myslím, že občas každý ;-D

2 0
možnosti
Foto

trošku kamení neuškodí, kdYž je v dosahu občerstvení.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak a s povděkem jsem kvitovala, že ve venkovním občerstvení změnili značku na tu "správnou". :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krása. Dokonce jste měli i modro? V Praze se snad ani pořádně nerozednilo... Já jsem bohužel nevylezla nikam, tak se aspoň pokochám!:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano bylo i modro, prot jsem se s bolavýma nohama ještě vyhnala na vzduch :-) Kochej se, můžeš si přijet i zašplhat ;-D

1 0
možnosti

Ivko, náš nejmladší by řekl "jue, jue, jue!" Nádhera je to a určitě tam ta svá chlapiska vytahnu. Ještě tak roček nebo dva, aby z toho ten nejmladší něco měl, ale já říkám, "koch koch"

1 0
možnosti
Foto

Díky, Dášo. Správně R^, já jsem šla na Štramberk poprvé po svých někdy ve čtyřech letech . A zůstalo mi to. I když dnes už z důvodu lenosti občas použiju vlak. :-)

0 0
možnosti

Jeskyňáři tam hledají jeskyni. Už něco našli?

1 0
možnosti
Foto

Ano, hloubí, čistí  zatím prý 58 metrů, někde snad v 80 m by mohla mít dno. On celý Štramberk a okolí - vápencové podloží je protkáno dírami.

0 0
možnosti
Foto

J35a77n 63P79r84a96ž44á68k

29. 10. 2015 20:48

R^Ivko, Ty musíš mít tahle kouzelná místa opravdu ráda a já se Ti vůbec nedivím:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám Honzo, dík, to jsou srdcovky spolu s Hukvaldami. A nehledě na to ... co se v mládí naučíš .... ve stáří pak zase chodit na Štramberk ;-D

1 0
možnosti

Doufám, že ty šípky nebyly také kamenné;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Nezkoušela jsem na vlastních zubech ;-D

0 0
možnosti
Foto

To je úžasné místo:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS