Diskuse

Štramberk

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, tak tam..... jsem taky nebyl. A tak nějak to sněhové, zmrzlinové a pivní osvěžení, zlepšilo my mysl ve dnech parných.:-) R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle díky, tak nějak to s tou zimou byl záměr, škoda, že zimních snímků nemám víc, dala bych to napůl ;-D

1 0
možnosti

Abych nepřišel o ucho, měl jsem pro jistotu nastražené oči .-)

4 0
možnosti

Kdysi jsem tam výlet plánoval, ale člověk míní... Teď už to nedoženu a tak děkuji za hezkou vzpomínku. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, ale třeba to ještě vyjde R^

0 0
možnosti
Foto

R^Ivano, moc pěkný výlet, díky :-)

1 0
možnosti
Foto

Já děkuji za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

Právě mi pokazila náladu kobliha, ve které jsem nenalezl marmeládu. V jedné ano a v druhé ne. Podvodníci.:-(

Ale naopak mi ji zlepšil zase Váš pěkný foto-blog.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, to mě těší. Ve Štramberku jsou stálé jistoty, že štramberské ucho je poctivým perníkovým uchem a šlehačka uvnitř není z prášku a Trúba stojí na svém místě. Byť model její střechy nás za školních let strašil v deskriptivě :-)

2 0
možnosti

Jo, štramberské uši to já rád... a pokaždé také neopomenu na "Trubače" z městského pivovaru... a pokud máte v tomto horku štěstí a dostanete se do kamenného šenku ve sklepení městského pivovaru, tak ani ta vedra nejsou tak hrozná...

1 0
možnosti
Foto

Ale když po pár Trubačích vylezete ze sklepení  ven ... Proto jsem dala přednost desítce ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, už jsem tam dlouho nebyla, takže moc díky;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Nemáš zač, Jitko :-) Já děkuji.

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, díky, připomněla jste mi dávné časy, když se narodila mladší dcera. Té starší bylo 6 a já s ní byl na tehdy ještě ROH rekreaci v Rožnově. Vzali jsme to i na Štramberk včetně jeho krásné Trúby.:-)

1 0
možnosti
Foto

Na Trúbě, mimo jiné, slouží hladomorna jako odstrašující příklad pro nezdárníky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Paráda :-), díky. Byli jsme tam ve středu :-)

1 0
možnosti
Foto

Dík,  ve středu bylo výrazně lépe, to bych si dala i vícestupňové pivo :-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký, ale přecejenom mi chyběla jena fotoinformace...v hlavní uličce jsou umístěny pivní lázně.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ano, přímo na náměstí :-) vedle pivovaru. Ale něco si nechám i na příště. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS