Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K jednomu obrázku bych si dovolil dle svého názoru poopravit komentář:

"Jako na každé správné vesnici vidíme směsku ledasčeho, i stopu moderní architektury".

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, ta šestá fotka od konce "Zkratka k restauraci z obory - přes hradbu": je ta hospůdka otevřená? Když jsem tam byla v říjnu, byla zavřená.

0 0
možnosti
Foto

Mám za to, že ano. Byla nějakou dobu zavřená.

0 0
možnosti
Foto

No bezva R^

V červnu tam jedu na deset dní. Budu ubytována v Hukvaldském dvoře.

Tak jste mne fajnově natěšila R^

Pokud se tam potkáme, bude mi ctí.

1 0
možnosti
Foto

Dejte vědět, projíždím kolem Hukvald, či přes Hukvaldy (podle toho, jestli mám chuť na koláč ;-D ) na Kozlovice kondičně dost často.

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné obrázky, příjemně pohodové.:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo pohodové počasí. A hlavně všední den. O víkendu je v oboře a na Hukvaldech plno. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivčo, super! Prdýlka čápa, krásná příroda...a ten zákusek8-oprostě fajnR^

1 0
možnosti
Foto

Když ty prdýlky se fakt fotí lépe. Jela jsem 50metrů  za kocourem, než se uráčil otočit. ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^moc hezká vyjížďka, panorámata, zvířata a počasí také přálo, děkuji, to jsem dnes hodně potřebovala. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Soňo, tak trochu na poléčení depky. :-) A hlavně test nového kapesního foťáčku. Pak jsem měla problém zredukovat počet fotek. :-)

1 0
možnosti
GF

G98e59o12r76g32e 40F44o22x

29. 5. 2015 21:09

Hulvaldy, nebo Hukvaldy???

0 0
možnosti
Foto

J50i63ř87í 26L10i80b98e98r

29. 5. 2015 21:17

Nebyl bych tak cimprlich, Hukvaldy samozřejmě. I mne občas na klávesnici nějaké písmenko vynechá. ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/