Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)    Kapitalismus pokročil ! Jak říkám....dnes se krade, ani poledne se nedrží!  Za totality, jak denně zjišťujeme v diskusích se také kradlo, spíše pomalu přikrádalo, kdo měl k tomu příležitost, ale.......toto, ukrást symbol Hukvald, si nikdo nedovolil. Jezdil jsem tam za mládí několikrát ročně, nahoru přímo, dolů po cestě a liška Bystrouška byla vždycky našim posledním objektem k focení a rozloučení pohlazením po oháňce! Ta do šrotu nepůjde, to by vzalo rychlý konec.  Pachatel to udělal možná na zakázku, možná pro sebe!  PEníze vládnou světu, morálka je ve psí! Pro Vás .....R^VR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, mám stejný názor. A stejné zážitky. Nahoru přímo do kopce a dolů po cestě ... a tak to praktikuju dodnes.

0 0
možnosti
Foto

Je smutné, když oblíbené místo takto skončí/zmizí...:-/

3 0
možnosti
Foto

Věřím, že  Liška se zase vrátí, ale težko to bude ta původní, kterou člověk omackával dětskýma rukama. A co let zas bude potřeba na oleštění čumáčku a ocásku do blyštiva.

2 0
možnosti
Foto

tak určitě bude líp:-)

2 0
možnosti
Foto

Dík, určitě bude, skoro už je :-) Ale všiváci dokážou pohnout žaludkem.

1 0
možnosti

..jj..Lišku Bystroušku...někdo čmajzl....nejspíš do sběru....to by člověk blil velebnosti....

4 0
možnosti
Foto

J35a22n77a 17M36a47j53o36v61á

27. 5. 2015 20:30

Ivi, no toto? Taková nenálada?

Inu...na každého přijde. Ale i takto se k nám život občas postaví. A my k němu. Když jsem měla starosti, babička říkávala, ať "neřvu", že ze starostí se rozum dostává. 

A tak si na ni pokaždé vzpomenu, když nevím, kudy kam. Na to, jak stála v červené zástěře, sypala rybíz na plech s koláčem, já bulila do hrnku kafe... a hlavou mi zní její hlas.

Po každém dešti nad našimi hlavami i v nich zase vyjde slunce. I to Vaše. Budu se na něj těšit s Vámi, můžu?

2 0
možnosti
Foto

Dík, určitě :-) Nanálada zas přejde, to jsou malé věci. Ale jsou to lidi, kteří na .erou

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, taková situace dokáže člověka pořádně otrávit. Ale nedejte se, buďte silná a zůstaňte svá. Vím, lehko se to říká, ale mnohem hůř už prožívá. Držte se, přeji hezký večer:-)

PS: Ta holátka jsou jedinečná:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík Honzo, holátka jsou skvělá, vyrostla jak z vody. :-)Kdybych se opozdila do konce týdne, tak už mám smůlu.  Já se z toho zase vyspím a vyběhám u psů, ale té Lišky je mi fakt líto. Lidi jsou ....:-/

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, sice ponuré téma, ale mláďátka krásnáR^ A těm, kdo tu sochu sprostě šlohli, těm se to vrátí v jiné podobě, musí....věřím tomu!!;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko dík, :-) Jak se říká ... na každou svini se vaří voda.

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/