Diskuse

A zase Hukvaldy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A neprozrazoval bych, v kterém lesu, tedy konkrétně kterému soukromému majiteli jsem uzmul stromek na vánoce. ;-D

Já ten les znám a vím, komu patří. A bylo to stoprocentně po tom, co to majitelé dostali zpátky, protože za socíku tam byl přestárlý smíšený les s borovicemi, kde žádné stromky nebyly  Teprve až staronoví majitelé vykáceli původní a osadili tam smrčky.

1 0
možnosti
Foto

R^Máte pravdu, byla to taková smíšená houština, ale větvičky na zapíchání do "železného" kmínku se tam najít daly už tehdy. Celý stromek taťka nikdy neřezal. A  je to opravdu už strašně moc let, tak mě to nějak nostalgicky napadlo :-) Později jsme si pěstovali vlastní lesík na zahradě.:-) Abychom nemuseli do soukromého lesa ;-D

0 0
možnosti

Tak to je něco jiného.

Faktem je že za socíku nebyl problém kdekoliv do lesa zajít a skoro cokoliv (přiměřeně malého na odnesení nebo odvezení na dvoukoláku) odnést. Jak už bylo po revoluci a člověk znal jmenovitě majitele, tak už se mně to nějak eklovalo. I když se třeba jednalo o kousek lesa, jehož majitel mně byl neznámý.

Za socíku jsme tak taky takhle brali větvičky na vánoční stromek - jedlové když tam ještě jedle prosperovaly a nebyl problém na nějakou vylézt. A na podzim větve z mladých smrčků na zakrývání růží a dalších rostlin na zahradě.

1 0
možnosti
Foto

Tak to bylo, dávno tomu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/