Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krásné a podmanivé:-)

1 0
možnosti
LJ

V té oboře žila a i liška Bystrouška. Má tam pomník. Tedy ta liška Bystrouška měla dvě rodiště. Literární Bystrouška pochází z Bílovic nad Svitavou. Tam žila podle představ Rudolfa Těsnohlídka, který tam rád z Brna zajížděl. Tu literární si Janáček samozřejmě představoval na Hukvaldech.

1 0
možnosti
Foto

To je zajímavá zpráva. Vidíte, žiji kousek odtud a mám takové mezery! Díky za tip na výlet. R^

1 0
možnosti
Foto

Opravdu tajemné a přitom kouzelné..nedivím se, že si tu chodíte léčit duši, je to jistě relax a pohoda R^

1 0
možnosti
Foto

Prostě to mám po předcích v genech :-) Z podhradí pocházela vlastně i babíčka. A mám ráda tajuplné porosty, kde se fantazii meze nekladou.

0 0
možnosti
Foto

tak prase jsem na vlastní oči v oboře nikdy neviděla. Ale asi bych zareagovala stejně jako s tím "zlatým prasátkem" :-) Nicméně možná nějaké kámoše mají, protože kolegyně vždy říkala, že vypustí manžela do obory mezi kance ;-D

0 0
možnosti
LN

...R^...a prase není kamarád...???

1 0
možnosti
Foto

Tak kamarád mi teď hlásil, že před třemi lety tam potkal tři - tři čuníci v řadě za sebou, i s fotkou.  Takže nějaké kámoše tam jistě mít budou.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/